Jeg formulerede det forkert... Jeg sætter dig ikke i bås. Jeg er selv system udvikler nu på 15 år. Men der er rigtig mange herinde (og på andre teknik fora, der ofte bruger tid på at klynke over det ene og det andet, i stedet for at finde ud af problemets kerne) - nok om det.
Og det er helt korrekt at man skal betale for en application cert. Og jeg er helt med på at det ville være penge ud af lommen, da det jo er en freeware application du arbejder på.. og stadig i BETA. (meeen, der kommer vel en RTC version på et tidspunkt, og hvis det virker som det skal, er jeg da parat til at smide nogle penge efter dit projekt.
(hvis det er muligt må du gerne sende mig en email med din problematik på email i en lidt mere teknisk beskrivelse. Det kan jo være jeg kan hjælpe - PM for info)
Min pointe med det sidste, var at logman (som er performance counters, bare lidt mere intenst) kunne bruges til at undersøge om du får det du skal have. Du har tidligere (og så sent som i dag) anmodet om testere af/til din application. Så kunne du jo lave en mini guide til at "dine testere" også køre en logman (debug mode) mod din application. På den måde, ville du kunne få mere debug info, hvis du havde brug for det... blot en ide :)