33
Det er da muligt at industrien ikke udgiver rapporterne, men det betyder ikke nødvendigvis at de ikke spiller med i kulissen.
Nepotisme er ikke et nyt fænomen, som man siger.
Det er trods alt ikke andet end penge det handler om for industrien, jeg er endnu ikke stødt på et medicinal-firma der er i gamet af altruistiske årsager - hvilket i bund og grund vel heller ikke ville give meget mening.
Jeg læste om et par erstatningssager, hvor der i to tilfælde indtil videre er udbetalt vederlag, dvs. at Patientforeningen har anerkendt at de pågældende personer har fået varige mén efter at have fået vaccinen - og tallet ser ud til at stige.
I USA er de nået noget længere, der var sidst jeg læste artikler omkring emnet, udbetalt erstatninger i mere end 40 tilfælde - også her er tallet stigende.
Personligt kan jeg ikke rent logisk se nogen grund til at udbetale en erstatning, hvis jeg skal gå ud fra at fortalerne for vaccinen har ret, når de siger at vaccinen er harmløs.
Så vidt jeg kan forstå, er der en større undersøgelse i gang, det har jeg tænkt mig at følge med i, og jeg håber da et eller andet sted at du har ret, når du siger at der ingen sammenhæng er mellem de skader ofrene er påført og de ikke-eksisterende bivirkninger.
Mange tak for at jeg måtte trække dig ud på et sidespor, jeg må erkende at sagen til at begynde med, virkede som endnu en konspirations-teori, men jo mere jeg læser, jo mindre ser det sådan ud.
Sagen har min fulde opmærksomhed, og jeg ser frem til at læse mere om emnet, ikke mindst glæder jeg mig til at læse de faktuelle beviser, der endegyldigt frikender industriens kemikalier.
Spændende, dét er det.