Her er mine seneste indkøb. De er godt nok samlet i et kabinet på billedet 😀
Hvis nogle vil se mere, så er her et link til galleriet.
http://imgur.com/a/ByyQf
Det' satme flot, det dér.
Det er lidt ærgerligt at power ikke sidder i enden af gpu'erne.
Har du selv malet den PSU?
#82 jeg gætter på at shadowhunter igen har skrevet hvad han har tænkte sig at købe?
Til punkt 4, kan vi så ikke sætte en min/maks opløsning?
F.eks skal billedet være større end thumbnail, og billedet skal have en hvis størrelse, som er evt svarer til en HD opløsning? 🙂
Så de fleste folk kan se det, uden at skulle scrolle op/ned/højre/venstre, for at se hvilken cpu/bil det er folk har lagt billede op af, i 8k opløsning 😛
Der har været alt hvad folk har lystet over årene, sågar nogle dukker (eller hvad de nu hedder?).
Fremadrettet, 2018 tråden, skal #0 være velkommen til at påpege hvis at det kun skal være PC hardware.
Men da det pt. ikke står i reglerne for tråden, har jeg valgt ikke at deaktivere opslag med andet.
Synes iøvrigt at det er fint med mere aktivitet 😎
At jeg så selv er interesseret i kamera udstyr, bolig, højttalere, tv og det andet lir som trådene også har båret præg af er bare heldigt for mig.
Der har været alt hvad folk har lystet over årene, sågar nogle dukker (eller hvad de nu hedder?).
Fremadrettet, 2018 tråden, skal #0 være velkommen til at påpege hvis at det kun skal være PC hardware.
Men da det pt. ikke står i reglerne for tråden, har jeg valgt ikke at deaktivere opslag med andet.
Synes iøvrigt at det er fint med mere aktivitet 😎
At jeg så selv er interesseret i kamera udstyr, bolig, højttalere, tv og det andet lir som trådene også har båret præg af er bare heldigt for mig.
Korrekt, hvem siger at det skal være PC hardware når det nu ikke står noget som helst om det i #0's indlæg.
PS tillykke med din nye jordhule. 😛
#97 og #96 nu er det ikke kun pc hw jeg tænkte på. Men huse er måske lige i overkanten, dukker/action figurer/real dolls, pas.
#96 jeg kan huske der blev lagt billede op af en liter mælk, i en af de gamle tråde