Fik denne fejl i logbog efter min pc frøs da jeg havde spillet i en 45 min til en hel time (ingen varme problemer)
"The application-specific permission settings do not grant Local Activation permission for the COM Server application with CLSID {8D8F4F83-3594-4F07-8369-FC3C3CAE4919} and APPID {F72671A9-012C-4725-9D2F-2A4D32D65169} to the user NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) from address LocalHost (Using LRPC) running in the application container Unavailable SID (Unavailable)."
Google skriver det har noget med tilladelser at gøre og relateret til 1607 aniversary opdateringen som jeg fik i tirsdags efter jeg havde geninstalleret windows 10 og som fyldte over 900mb
Hvis jeg for problemet igen er der så en lidt nemmere måde at løse problemet en her
ibt klare den på de høje indstillinger, prime 95 ikke er noget problem, har ikke varmeproblmer
Installerede som nævnt aniversary updaten da windows blev geninstalleret og er igang med den en store opdatering (om det er den ved jeg ikke men den fylder over 900mb) http://www.computerworld.dk/ar...
Ved ikke om den blev installeret og om den blev det rigtig da jeg altid synes windows update er langsom om at hente opdateringer, så jeg hentede den manuelt og er ikke installeret i windows update