Findes der et program, jeg kan installere til Windows 7 så jeg kan kontrollere hvor meget mit barn spiller hver uge? Det program jeg kan finde i Windows har jeg kun mulighed for at sætte tidspunker på dagen, ikke hvor længe. Alla et program man har på internet cafeer. Mvh
Jeg ved ikke med Windows 7, men jeg bruger Microsoft Family Activity hvor jeg til min Microsoft account har tilføjet børnene. Der kan jeg under hvert barn sætte begrænsninger i tid foran computeren og det fungerer ret effektivt. Når tiden udløber låses computeren og jeg kan så fra min account give mere tid hvis jeg synes det. Tiden fastsættes inden for et tidsrum og max tid. F.eks. mellem kl. 7 og kl. 22 og max 2 timer. Dette kan gøres for hver dag i løbet af ugen.
Man kan også begrænse apps, websider osv. Fungerer faktisk ret fint.
Beklager mit selvretfaerdige moralske opkast. men jeg er modstander af at automatisk den slags adgang ligesom at forbyde ting uden at proeve at laere dem hvorfor.
jeg er aldrig blvet forbydt min tid fora ncomputer og har aldrig forbudt min datter det samme. men jeg har maaske vaeret heldig ikke at have brug for det. men jeg tror at starte odpragelse omkring de rigtige varedie gaar en hel del ti alt forstaa hvorfor man ikke skal over prioritese computeren.
men igen. jeg har intet at have det i udover min egen erfaeringe og jeg kender intet til din situation.
I WoW kan man sætte parental-somethingsomething på, så ens barn ikke kan spille efter en hvis tid, mener jeg. Har aldrig prøvet at bruge det, eller haft grund til det