Logitech???

Diverse d.  16. januar. 2017, skrevet af t-buch
Vist: 1978 gange.

t-buch
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2017 10:37:04
Svar/Indlæg:
87/9
En gang et meget seriøst firma med gode produkter og flot support
På det seneste, har jeg bemærket at deres produkter går i stykker ret hurtigt efter garantien og nu har jeg så også været igennem en særdeles rådden og horible support vedr. et køb af et nyt produkt

Det virker som om,a t de er blevet overtaget af nye ejere - Andre som har bemærket det samme?
obimac
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2017 11:14:27
Svar/Indlæg:
486/13
Deres headsets har altid være af horribel kvalitet, men har endnu ikke oplevet problemer med rma, hvadenten det har været gennem forhandler eller direkte hos Logitech.. Dog er deres rma-procedure strammet gevaldigt op indenfor de sidste 2 år..


Polywog
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2017 12:42:20
Svar/Indlæg:
197/24
Jeg har en gang haft brugt deres support.
Og der vold roste jeg deres gamle MX1000 mus, med det resultat at jeg fik en fed rabat på at købe en ny mus hos.

Og den er så begyndt at skrænte nu, så der går ikke længe før jeg skal have den brune tunge på igen. 🤡


Ciric
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2017 13:30:28
Svar/Indlæg:
1881/22
Jeg stoppede med at købe deres mus efter de for nogle år tilbage gik over til at bruge nogle kontakter med en væsentlig koretere levetid. -det var ikke ualmindeligt at de begyndte at dobbeltklikke allerede efter 1½ år.


t-buch
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2017 13:42:37
Svar/Indlæg:
87/9

Jeg har en gang haft brugt deres support.
Og der vold roste jeg deres gamle MX1000 mus, med det resultat at jeg fik en fed rabat på at købe en ny mus hos.

Og den er så begyndt at skrænte nu, så der går ikke længe før jeg skal have den brune tunge på igen. 🤡

Polywog skrev d. 16-01-2017 12:42:20


Tror også at du må sande at det ikke længere er nok (jeg har haft lignende oplevelser oven i købet MX1000)


gammelgaard_mink
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2017 14:13:29
Svar/Indlæg:
979/49

Jeg stoppede med at købe deres mus efter de for nogle år tilbage gik over til at bruge nogle kontakter med en væsentlig koretere levetid. -det var ikke ualmindeligt at de begyndte at dobbeltklikke allerede efter 1½ år.

Ciric skrev d. 16-01-2017 13:30:28

Hmm, det er det samme jeg lider under. Sidder med nummer 3 MX-500 - super mus, men venstre klik er begyndt at dobbeltklikke. Har haft de 3 muse over en 4 årig periode.


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2017 14:41:56
Svar/Indlæg:
4536/104
Har haft logitech mus og keyboards de sidste ca 15-16 år. (@ al den tid hvor jeg har brugt pc´ere meget).

og må sige at jeg kan tilslutte mig den følelse af falende kvallitet, + at jeg altid har haft svært ved at få deres mus (trådløs or not), til at holde over 3-4 år, er vist på mus nr 4 nu, og den har det heller ikke super længere.

Mener dog kun jeg har oplevet det med at dobbletclicke på en af musende, resten er afgået ved andre årsager, eller oftest slittage.

Syntes faktisk også deres keyboards er blevet dårligere her over de sidste 4-8 års tid.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 16-01-2017 14:42:37.


Anonym202187141154
 
Moderator
Tilføjet:
16-01-2017 14:47:29
Svar/Indlæg:
1767/90
Har også haft en del muse som er krank, scroll og dobbeltklik bøvl på g602 og g502, nu har jeg også altid haft deres keyboard, men det er slut nu... så mangler jeg bare at finde en alternativ til mus..


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2017 15:26:15
Svar/Indlæg:
5874/1287
Jeg er nu fint tilfreds med mit G510s keyboard, min G5 lasermus, mit Z5400 5.1 højttalersæt og mit G25 rat.
Havde lidt udfordringer mht drivere til bl.a. G25 da win10 var ny, men nu kører det hele fint. 🙂


pansertjald
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2017 17:53:57
Svar/Indlæg:
1119/58
Jeg er på min anden G5 mus nu på 2 år og nu er nr. 2 begyndt at dobbel klikke. Så når den bliver helt umulig at spille med, så skifter jeg sgu til et andet mærke.

Hvis man google Logitech og dobble click, så kommer der ALT for mange post op og det er sgu ikke godt nok af et firma som Logitech og med de priser de har på deres produkter


t-buch
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2017 20:47:55
Svar/Indlæg:
87/9
Men hvilket mærke skal man så ty til (ligeglad med gaming)??


kedde2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2017 21:30:44
Svar/Indlæg:
704/19
Corsair?
Jeg har k70 RGB og M65 Pro RGB. Selvom det lyder lidt bling bling så er jeg meget tilfreds med corsair. Men er nok også lidt farvet da alle komponenter der kan være corsair, er corsair i min computer samt tilbehør, med undtagelse af headset.


Zeelock
 
Overclocker
Tilføjet:
16-01-2017 21:45:01
Svar/Indlæg:
233/22
Jeg har splittet nogle K350 keyboard fordi jeg har været for hård ved dem. Solgte min fine G7 mus efter 4 års heftig brug købte en G700 Mus der fra starten var defekt, skiftede den til en G700s som har fungeret 100% 2-3 år nu så jeg kan ikke klage over deres produkter.


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2017 00:33:04
Svar/Indlæg:
4536/104
#10 jeg har samme problem, mangler et (IKKE alt for bling) erstatnings brand, der kan gøre det li så godt, + har holdbarheden også.

virker som noget der ikke eksistere.

min reserve mus købt en black friday meget sat ned, var fra QPAD eller sådan noget, og den mus var et fejlkøb, mangen til oversensitive lort skal man godt nok lede længe efter.

og razors mus siger mig intet, de ligner konfirmant blær næsten alle sammen, og de få jeg har prøvet har følets forkert i hånden.

Skriv gerne hvis i finder gode alternativer der har hele pakken.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 17-01-2017 00:33:40.


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2017 06:31:21
Svar/Indlæg:
2335/16
Til jer med dobble click problem hvis men ar lidt fingernem så prøv dette her fix her,det virker på de fleste mus 😉

http://www.instructables.com/i...


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2017 07:57:57
Svar/Indlæg:
2131/173

Jeg har "vænnet" mig til at kontakterne bliver slidte, jeg køber en ny mus hvert år.
Det koster mig 4-500 kroner om året at have en mus der virker.
Jeg magter ikke lange RMA-forløb, og jeg gider heller ikke rode med værktøj for bagefter at få at vide at jeg ingen garanti har længere.
Det bliver et nej her fra.




crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2017 08:11:38
Svar/Indlæg:
7765/230
Sidder stadig med et gammelt Logitech G15 Gaming Keyboard som virker perfekt....
Deres mus bruger jeg ikke længere efter jeg fandt Razer Deathadder.(også den gamle) ❤ 🤣


Switz
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2017 10:04:19
Svar/Indlæg:
299/13
jeg har nu aldrig haft problemer med logitech. Mit gamle headset et G35 nåede og blive 5 årog det virker stadig dog med nedsat lyd i højre side. Så har købt corsair gaming void nu. Min mus G500S er 3 år og den virker som da jeg købte den fra ny. Mit tastatur g910 orion spark det har heller ingen problemer og det bliver 2 år om få måneder. Lydsystemet er et logitech z2200 som funker efter 10 års brug :)


t-buch
 
Superbruger
Tilføjet:
17-01-2017 11:27:07
Svar/Indlæg:
87/9
Til #17 og andre.. Præmissen med tråden var sådan set ikke at beklikke,at Logitech ikke HAR været et godt firma.
Men desværre er det faktuelt (se f.eks. Trustpilot) at supporten og kundeservicen er dalet kraftigt i kvalitet (nogle vil det kalder det ikke eksisterende) og en hel del mener også - baseret på deres egne erfaringer, at HArdwarekvaliteten heller ikke er, hvad den har været

Ingen tvivl om at der er rigtig meget gl. Logitech hardware derude endnu 😉


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2017 11:37:04
Svar/Indlæg:
2131/173

18

Jojo.. Kommentarerne bærer jo præg af at det tilsyneladende er meget individuelt hvordan firmaet håndterer reklamationer.
Dit oplæg rummer jo heller ikke ikke de vilde informationer, groft sagt brokker du dig over et firma, og ingen aner hvad det egentlig handler om.
Enhver kan jo komme og sige at de har oplevet en "horribel og rådden" kundeservice.

Jeg erindrer eksempelvis en bruger der flippede ud over et Asus-board han ikke kunne få byttet - og det lignede noget han havde mishandlet med en hjulnøgle og en to-punds knophammer.
Men nu er Asus et skodfirma haha.

Point being; det er let nok at klage online, men hvad skete der, og hvad svarede Logitech.
Ikke fordi jeg føler voldsom trang til at læse historien, men måske er der andre brugere der tænder på den slags.







Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af comicsdk d. 17-01-2017 11:43:07.


Zeelock
 
Overclocker
Tilføjet:
17-01-2017 13:11:55
Svar/Indlæg:
233/22
#19 De fleste her inde er entusiaster og ved godt hvordan man behandler sit hardware, så jeg behøver ikke nogen dybere forklaring men syntes det er ærligt med kvaliteten på Logitech's nye produkter.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2017 14:06:40
Svar/Indlæg:
2131/173

Jeg ved ikke om de fleste er entusiaster, eller bare har en computer.
Men entusiaster er jo heller ikke eksperter, det er før set at en entusiast bliver en anelse for entusiastisk og brænder både bundkort og processorer af, sådan er det jo.

At en eller anden bruger beslutter at Logitech har elendig kundeservice, er fint med mig.
Men uden en beskrivelse af forløbet, er det jo groft sagt bare en løs påstand.
At referere til Trustpilot i den sammenhæng, er efter min bedste overbevisning en vittighed.

(Min favorit-anmeldelse på TP er denne; "Pizzaen var dårlig, det var ikke andet end brød med fyld")


t-buch
 
Superbruger
Tilføjet:
17-01-2017 18:45:31
Svar/Indlæg:
87/9
#21 Ideen var egentlig bare at høre om der var andre der havde set eller ligefrem oplevet forskellen end mig

I øvrigt Trustpilot er ikke KUN en vittighed - der går sjælden røg af en brand uden ild (Uden at vi nu skal til at diskutere Trustpilot 😉


t-buch
 
Superbruger
Tilføjet:
18-01-2017 06:59:15
Svar/Indlæg:
87/9
Hele min dårlige oplevelse startede da jeg skulle finde en erstatning for min svigermors mus, som ikke rigtig vil højreklikke efter 3½ år
Nogle af de billigste muse er fra et firma kaldet deltaco - der får man sørme trods de lave priser 5 års garanti med i købet - det var måske værd at afprøve