I er hurtige til at slå ned på SLI.
Ja det sluger mere strøm, ja ikke alting er optimeret fra starten ad. Men det fungerer nu også ret godt, når det fungerer.
Jeg kan nævne disse spil som fungerer rigtig godt med sli (BF1, BF4, de fleste EA games, Overwatch, WOW og andre blizzard spil, Far Cry 4 og Primal, The Division, Dying Light, Shadow of Mordor, Doom)
PS. Det er dem jeg ejer, og nyder rigtig meget gavn af sli. Listen er sikkert meget længere.
Generelt, så har virkelige mange spil SLI understøttelse. At det så ikke er 100% du får, selvom du sætter et identisk kort mere i maskinen, det er en anden sag.
Jeg kan med SLI nu ha' 144 fps 2560x1440p i fx overwatch, Det passer godt til min 144hz skærm. Egentlig laver den 220fps, men et enkelt kort laver 130 fps med dyk til 100.
I battlfield 1 har jeg 100-150 fps over hele linjen. I BF4 har jeg over 200 fps, så SLI er nok overkill til det sidstenævnte.
Jeg forstår godt i slår ned på SLI, et optimalt/effektivt system er uden, men der var også en gang hvor single-core processorer var nok i sig selv.
Nu er 970 nok ikke den bedste fremtidsløsning at køre sli med dens 3,5gb vram (1080p ok). Men hvis nu han får et på hånden, til en rigtige billige penge, så ser jeg ingen skade sket.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Crashzone d. 20-02-2017 18:50:21.