Hvilket program/spil for Windows 10 til at sige det?
enden jeg lavede en frisk Windows 10 installation sidste år havde jeg sat min pagefile til 1024mb det var ikke nok når jeg skulle køre Dishonored 2 så satte den op til 4096mb så var der ingen problemer.
Lige nu har jeg ikke ændret på noget og får ikke fejlen mere og har os 16gb så det må være et program/spil du køre som får Windows 10 til at skrive det ellers har du et forhøjt ram forbrug.
Søg på page fil herinde, så får du et hav af hits, bl.a. med Svend Bent som en af de flittige svargivere. Læs hans svar, de giver dig svar på formål og årsag til brugen af page og swap.
Der er 3 "tweak" tips du skal holde dig. 1: Disabling af pagefile ( folk forstaar ikke windows hukkomelse 2: ram cleaners ( see ovenstaaende) 3: saet din power managemnt profil til "hoej ydeevne" ( igen folk forstaar ikke helt hvad det er
omvendt er der her et tweak som overaskende nok rent faktisk kan forbedre din CPU ydelse 1: Disable CoreParking det hjaelper ikke under max CPU load. eller nar du kun har 1 cpu tung traade koerende. men alt derimellem kan det hjaelpe paa. (typisk spil) men det viker kun hvis du har en intel CPU med hyperthreading