#2 også tak til dig
Det kan jeg li' at høre.. har også kun haft gode erfaringer med deres kundeservice, og deres hjemmeside generelt. Men har dog aldrig kørt en rma igennem dem. Har til gengæld hørt usædvanlig meget godt om evga's service.. så håber virkelig det sted de sender det ned i tyskland er evga's eu afdeling 😀
#5 takker
Ja det er godt nok ALT for langt tid at undvære sit dyre gtx syns jeg. Men men men.. fik du så et sprit nyt kort, og hvad var problemet med det du fik byttet? Er ret sikker på at mit kort ikke bliver byttet, eftersom det slet ikke kan købes for penge mere, og evga har slet ikke 970 serien til salg på deres egen hjemmeside(men 960, og 980ti)
#7 🤣
håber næsten også at få den mulighed.. mig bekendt kan coil whine ikke fixes når først det er der.
det gjorde de også da jeg ringede til dem.. ÆVGA.. 😀
de har også været vanvittigt sparsomme med informationer omkring sagen.. har selv måtte henvende mig for at få afklaring i forhold til hvor længe det tager(ca 4 uger + 5-7 arbejdsdage) det krævede kun at jeg sendte 2-3 mails, og de spørgsmål jeg stilte dem i de mails, ignorerede de på en måde jeg kun troede politikere var i stand til.. (hvor de bare ævlede løs om hvor travlt de havde, og at rma sager jo skulle løses hurtigst muligt) istedet for bare at komme med en tidsramme.. allerede der begyndte jeg at få en ret dårlig fornemmelse omkring hele situationen. Efterfølgende prøvede jeg tjekke trustpilot, og diverse danske sider.. og det gjorde det da kun endnu være 😲
#27 problemet var computersalg i dette tilfælde. De sagde selv de havde op til 14 dages behandligstid pga travlhed. Fik lov at vente 13 dage..
#28 skrev til evga før jeg kontaktede computersalg.. det var dem der anbefalede mig at prøve at køre rma igennem forhandler, før jeg sendte det ned til dem. Så det er ikke helt korrekt hvad du siger..