Min gamle sviger oldemor skal udskifte sin gamle bærbar og søger lidt hjælp da det er mange år siden jeg har kigget på bærbar.
Krav: 13,3 - 14 tommer Ethernet port er et must. Penge er ingen problem men tænker maks. 7500.
Jeg har de sidste par dage kigget på forskellige 13,3" og synes samtlige er uden RJ-45 port. Har så fundet denne Leonovo IdeaPad 510S som så vidt jeg kan se har RJ-45 port.
Som nr 1 skriver, så er det en meget lille skærm (13,3") Hvis ikke der er et specifikt behov, så vil hun blive meget mere tilfreds med minimum 15,4" som feks den der er linket til.
Sjit, mand. Hvorfor ikke bare nuppe en god og billig maskine lade være med at skyde spurve med kanoner?
Og så kan hun skifte igen om et år hvis behovet vokser. Jeg går ud fra at primære funktioner er Skype, Hjerterfri og interwebz. Hvad mere er der brug for? https://www.refurb.dk/p/lenovo...
Jeg er godt klar over jeg kunne have sparet lidt penge og købe en billigere maskine men hun udskifter ikke tingene hver andet år. Hendes gamle bærbar kostede omkring det samme og blev købt i 2008.Den ny skulle gerne holde indtil hun stiller træskoene. 😳 Desuden er de 5799kr. småpenge for hende.