Nu er i rigtig gode til at være med i de forskellig Benchmark tråde her inde, jeg tænkte om det ikke kunne være sjovt at se hvad vores nye maskiner kan med et ældre spil, håber i støtter op omkring det
Jeg har fundet S.T.A.L.K.E.R Call Of Pripyat frem af flere grunde 1. De var hurtig fremme med dx10.1 efter hvad jeg husker 2. man kan hente Benchmark gratis uden at skulle ha spillet 3. Ikonisk spil for mig, nød virkelig alle 3 spil da de kom ud
jeg tænker vi kan dele folk op i 1, 2 og få lavet nogle top lister
Jeg regner med vi regner tallen sammen for alle 4 gennemsnit tal sammen og siger det er scoren :)
jeg har selv kørt testen med disse indstillinger
Preset: Ultra Renderer: Enhan. full dyn. lighting (DX11) Video mode: 1920x1080
Under Advanced options MSAA: 4x MSAA for a tested objects: DX10.0 style (standard) SSAO mode: HDAO SSAO Quality: Ultra (CS version) Use dx10.1: flueben Enable tessellation: flueben Contact hardening shadows: ingen flueben
Jeg syntes vi skal tage et screenshot med cpu-z, gpu-z og med hvad vi får i FPS :)
Top 5 - 1 Kort 1: 1173 NicklasAPJ 2: 996 2fast4you 3: 784 matt?? 4: 743 Martinbg 5:
http://peecee.dk/upload/view/4... Det er ret sjovt, for jeg ligger ret tæt på #1 med i7 og gtx 1080, selvom jeg kun har i5 og gtx 1070. Det har sikkert noget at gøre med mine ram på 3200MHz. Vi skal næsten prøve samme test me tomb raider. 🙂