Hej Ved ikke om dette er den rette kategori. Men jeg søger folk på dette site som er blevet svindlet eller forsøgt svindlet.
På hol.dk blev jeg desværre snydt, og en bruger derinde skrev at der var sket noget lignende her på hwt.dk.
Det skete sidst i Januar, og brugernavnet på brugeren som svindlede på hol.dk var Celinack og vedkommende hævdede at komme fra Store Merløse. http://www.hardwareonline.dk/t...
Jeg hører gerne nærmere fra jer enten her i tråden eller på PM.
Anmeld hende. Mener da jeg fandt frem til hende på facebook. Kælling fra hmm.. Albertslund eller lign. tæt på kbh anyway.
Men anmeld. Og så kan der gå måneder før politiet "måske" finder synderen. Der for du vedkommenes fulde navn og adresse tilsendt og hvem han har snydt og for hvor meget. Så indbetaler vedkommende stadig ikke kan du komme på besøg ;) Eller tage den i fogedretten. Men man kan ikke klippe håret af en skaldet så lille sandsynligehed for at du noglesinde for pengene retur desværre :( Mistede selv ca 1000kr på den konto. Har så navn og adresse og klør sgu i fingrene... Held og lykke :)
Ny Bruger
Tilføjet: 17-02-2017 02:23:38
Svar/Indlæg:
1/0
Hej alle sammen. Mange er blevet snydt af samme person. Har været i kontakt med svindleren på Facebook. Han hedder Michael Slagter. Kontakt ham så han kan betale hvad han skylder !