Nørd
Tilføjet:
16-02-2017 16:59:53
Svar/Indlæg:
28/6
Hey folkens
Jeg har et spørgsmål angående strømforsyning som overskriften også giver præg af, da jeg ikke har den helt store erfaring og forstand inden for dette område, men sagen er den at jeg en aften hvor jeg sad ved computeren og tænkte at jeg havde brug for noget lys til at kunne se hvad pokker der nu lige skete rundt omkring mig, i det jeg tændte lyset så gik alt strømmen på den del af relæet hvor lyset og computeren var sat til, jeg nåede og se at der kom en form for gul gnist/blink fra samme område som min strømforsyning sidder, og siden da virker det som om at min computer ikke har kunne performe optimalt, er begyndt at få en del lag i spil, BF1 er de værste synder hvad det angår, og det har ikke været et problem før hen, og her kommer overskriften så ind i spørgsmålet, kan strømforsyningen have lidt af skylden her?
Det skal siges at computeren virker fint nok til almindelig brug som browsing, video og musik, men gaming falder den lidt af på det, så tænkte om det måske var fordi den ikke kan levere strøm nok til at køre ordentligt? evt. en sikring eller noget der er gået i selve strømforsyningen?
Skal lige siges at det er en Corsair RM550 der er tale om
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Quinzin d. 16-02-2017 17:01:21.