Jeg har selv et Node 304, og kan godt nok ikke nikke genkendende til at airflowet ikke skulle være i orden. Jeg har da haft et AMD 290X kørende i mit uden problemer. Nej du skal ikke regne med de vilde overclocks, men ved stock hastigheder kører det helt fint. CPU-køleren var dengang en Coolermaster TX3.
Jeg har selv kun haft den ene harddisk hylde monteret, men en M.2 SSD vil da helt klart være at foretrække, så man kan tage begge ud.
Det rigtige valg af PSU betyder ret meget for hvor nemt det bliver at gemme kabler væk. Den skal helst have meget korte kabler, så de kan gemmes væk og der er frit mellem blæserne i fronten og hen til CPU-køleren og videre til blæseren i bag. Jeg vil på ingen måde kalde airflowet for dårligt. Det findes bedre, ja, men når vi snakker mini-itx der ikke fylder meget tror jeg altså ikke man finder meget bedre.
Det skal så siges at jeg ikke har originale blæsere i mit. Bruger Noctua, men de kører omtrent samme RPM som de originale på "low", så tror ikke de skubber meget mere luft. Det er dog ikke noget jeg ved med sikkerhed.
Så hvis du kan nøjes med kun at bruge 1 harddisk hylde, eller kan undvære dem alle, ville jeg ikke være nervøs for at bruge Node 304. Hvis du derimod regner med at skulle presse 4 harddiske ind i det, er det dog en anden snak.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af CF d. 18-02-2017 12:20:08.