HAr du billeder af dit ??? 🙂Velkommen til 900D klubben ^^
Det er et dejligt kabinet at arbejde med, masser af plads ❤
Jeg har også 900D som engang med tiden skal vandkøles :p
#8 - Den tanke havde jeg også..... Ehm.
Købte dog mit vand over tid blandet nyt og ting igennem HWT, men blev også relativt dyrt alligevel - nok omkring de 5k.
Og så lige lidt af det.. og lidt af det.. og.. ☹
Der er et par ting jeg godt kunne tænke mig igennem ColdZero stadig, meeeeeen.. Det bliver lige i fremtiden 🤡
Oh! Han gør forresten også grafikkort backplates med custom designs, hvis du er interesseret i hvordan de ser ud så kommer der næsten dagligt en på hans facebook side ^^
Jeg overvejer en med min WoW guild, derp.
Uden at ville deraile for meget, så vil jeg gerne hoppe med på "glæden ved at få et nyt kabinet"-vognen 🤣
Jeg har lige færdiggjort mit itx kabinet, så man må sige det er lidt en anden størrelse end hvad I har med at gøre
Jeg synes dog lige som alle jer andre, at et 900D er et pisse fedt kabinet, og hvis ikke det var fordi jeg bor sammen med min kæreste i en lille toværelses lejlighed, og jeg af og til tager til LAN, så havde jeg også valgt at have et større kabinet med plads til alt det lækre man har lyst til at smide i 😲
Der kommer vand på bæstet :) en 480 radiator i bunden og en 360 i toppen :) måske en 480 i toppen i fremtiden, men for syv sa... så er budgettet løbet løbsk.Må jeg forslå dig at investere i en http://www.harald-nyborg.dk/p1... ? xD
Hvis du skal have vand i den, og have den med rundt på LAN ^^ For satan den vejer godt til 😀