Brugte det ved mit z170 bræt og fik penge. Hvad de røvbananer glemmer at sige er de overfører via bank hvorved stor del af beløbet ryger til gebyr - som du selvfølgelig betaler 😕
Har ikke kigget mit konto udtog igennem, men de har ikke bekræftet, og jeg har ikke fået Mafia 3, så ville være overraskende hvis det var gået igennem.
Men fedt at du fik pengene på den forrige kampagne.
Sådan virker de desværre ofte de ordninger. Jeg husker isæt en Intel kampagne hvor man tidligst 30 dage efter køb - men senest 60 dage efter, skulle indtaste sine oplysninger på en hjemmeside. Penge via banken og man betalte selvfølgelig gebyret 🙂
Fik også penge retur med min 6600K og mit Asus Z170 , det var en lidt bøvlet procedure men jeg fik da det beløb de reklamerede med såvidt jeg husker. ;)
Ang. gebyrer ved bank overførelse så er det ikke noget jeg har set de gange jeg har benyttet mig af noget lignende (Intel, Sony) - så kan være det kommer lidt anpå hvilken bank man har, og hvilket produkt man har her.
#10 Tror jeg ikke, det er den der sender penge der bestemmer hvilken type overførsel de bruger. De har muligvis ændret typen af overførsel så den er nu mere eller mindre uden gebyrer.