De to 2TB diske er lidt et underligt valg.. havde helt klart valgt én enkelt stor.
Jvad skal du bruge computeren til?????? Og hvis du har bestilt, hvorfor spørger du så nu?
Jeg havde valgt meget anderledes med disk valget.
1 tb ssd til spil/programmer & billeder der skal redigeres i.
2 x 4 tb diske til lager i raid, eller en Nas af en slags. Du skal vel også have noget backup hvis du virkeligt har 3 tb billeder. Hvis det er billeder du nok ikke kommer til at bruge igen, så smid en hdd ned i en bankboks, eller hjem til en bekendt. Hvis du bruger dem "ofte" så køb noget cloud lagring.
Tastatur: Hvorfor det kæmpe lokum af et tastatur? Tag da et K75 RGB Lux i stedet?
Lyd: Mærkelig sammensætning af lyden. Køber du B&O bare fordi det er B&O eller fordi det er god lyd? For til den pris kan du da få mange andre rigtigt gode høretelefoner. Hvad med mikrofon, bruger du det?
Skærm: forberede dig på coilwhine, ellers er det en fed skærm. Men til billedredigering er det et totalt latterligt købt.
Så egentligt beder du os om at vurdere ting som du allerede har købt, og har i brug... Det er lidt at spilde andre folks tid. Jeg har selv haft et K95, og er 100 gange gladere for mit K75 rgb lux.
Hvis du vil have råd og anbefalinger til et build, så vent med at købe tingene i stedet for at bestille, afbestille, bestille noget mere og afbestil igen. Det er sjovt at få sine ting hurtigt, men det er sjovere at vælge rigtigt første gang.
Jeg ved ikke om Patriot Hellfire er et ringere valg end Samsung Evo 960 500 GB. Men jeg lader mig gerne belære, det er derfor jeg skrev herinde :)Hvad skal du bruge den maskine til??? Gaming???
Jeg forstå ikke halvdelen af de ting du har købt, lige som de andre i denne tråd
PSU - Corsair RM 850i rent overkill
Ram - Hvorfor 32 GB??????
System Disk - Patriot SSD Hellfire 480GB PCIe/NVMe Hvorfor både en NVMe og en SSD på 500 Gb????? Og hvorfor ikke tage en evo 960????
7200 RPM - 2x Toshiba Sata 2 GB drives Tag en på 4 eller 6 GB
Sound - Senheiser GSX 1000 WHY???????
Headphones - B&O H WHY???????
For mig at se, så ligner dette system bare et jeg har pengene system og derfor gør jeg det bare, selvom jeg ikke har brug for det
Jeg forstår stadig ikke hvorfor du vil have to separate diske. Hvorfor ikke købe en stor 1 tb ssd eller m.2 ssd?
Og siden du ikke vil have mere end et grafik kort, så har du jo også muligheden for at bygge en fysisk mindre maskine i stedet for at købe et kæmpe atx bundkort og kabinet.
bedste er m.2, så sata ssd, så harddisken.
du vil spille i 4k @ 120 hz, så er 1080 i underkanten.
jeg ville kigge på iops og antal tb kan skrive til ssd.
tlc chips bliver hurtigere slidt end mlc og 3d-Nand