7-8 pins er ret meget. Var det en demo model eller var forseglingen ikke brudt da du modtog det?
#10 Giver dig helt ret. Mine oplevelser er i forbindelse med at jeg aldrig har brugt andre end mig selv til at fragte defekte ting eller noget som skulle byttes pga de 14 dages fortrydelsesret.
Jeg havde f.eks 2 680 jeg købte kort før 780 kom ud som jeg fik fuldt beløb tilbage for og så snuppede jeg 2 780.
Det er ærgeligt hvis det forgår sådan når ting bliver fragtet og man ikke selv afleverer produktet.
Tjaaa der er en god grund til mine indkøb laves hos Komplett...
Din oplevelse bla.... :yes:
Hvis plastiklåget aldrig har været taget af kunne man måske argumenterer for at det er en skjult skade på produktet og dermed har du op til 7 kalenderdage efter modtagelse til at reklamerer.
Hvis plastiklåget aldrig har været taget af kunne man måske argumenterer for at det er en skjult skade på produktet og dermed har du op til 7 kalenderdage efter modtagelse til at reklamerer.
Ja nemlig. Men når de afviser reklamationen hvad så? Jeg skrev også til dem, at de jo kunne se at det aldrig havde været pillet af og der derved aldrig havde været monteret noget, hvortil deres svar var at det kunne de "ikke se".
Jeg kan ærligt sige at jeg har aldrig set så en pæn og ensartet skade på pins nogensinde, det ligner de er koldbukket pænt og nydeligt jo i sæt af 2x4pin 😛
Det ligner sku mere en produktionsfejl, og jeg ville da give den fremstilling et skud overfor dem ifb med hvordan de pins ser ud. (du ville vinde en evt sag mod dem, men det tager ofte 1,5år før man det nået dertil hvor der sker noget/modparten skal tage stilling til om de faktisk gider der skal køres en sag)
Personlig har jeg først droppet Proshop efter at have måtte give 64.- for at retunere et bundkort hos deres medspiller Merlin.dk, da jeg blev lidt meget sur over de 64.- tab jeg måtte tage pga de ikke gider pakke et bundkort ind i en ordenlig papkasse 😛
#20 de kan se hvis kortet har været ude hos en kunde , kan pins ikke rettes ??
Selvom jeg bor nær proshop, så er det et sted jeg aldrig handler igen efter flere trælse handler i træk.. Det var sig både beskadiget varer som de mente var min egen skyld, tydeligt brugte varer som jeg så skulle betale for at returnere.. De er bare ikke særlig kundemindede i min optik.
#20 de kan se hvis kortet har været ude hos en kunde , kan pins ikke rettes ??
#31 Hold kæft nogle svindlere, permanent blacklisted herfra 🤣
Jeg undres 😐
Jeg mener gad vide om Gigabyte overhovdet har kigget på de billeder siden de melder sådan ud,nu har jeg set nogle bukket pin efterhånden,men aldrig så rent der,jeg vil vove den påstand det ikke kan lade sig gøre at bukke dem så rent med en menneskehånd,det simpelhen en produktionsfejl fra frabrikken side af.
Det burde enhver med lidt kenskab til det også kunne se.
Det godt ringe service,det bevirker da også at jeg holder mig væk både fra Proshop og gigabyte fremover,det jo ansvars fralæggelse der vil noget.
ProShop ejes af ProShop Holding som igen ejes delvist af Poul Thyregod - som senest har trukket sig lidt fra den daglige ledelse: https://www.linkedin.com/pulse...
Der findes dog en række datterselskaber som fx Happii. Merlin er så vidt jeg husker blevet købt af Power.
ProShop ejes af ProShop Holding som igen ejes delvist af Poul Thyregod - som senest har trukket sig lidt fra den daglige ledelse: https://www.linkedin.com/pulse...
Der findes dog en række datterselskaber som fx Happii. Merlin er så vidt jeg husker blevet købt af Power.
Merlin har samme adresee som Happii, Proshop osv. 🙂
Merlin.dk
Michael Drewsens Vej 22
DK-8270 Højbjerg
Danmark
Tjaaa der er en god grund til mine indkøb laves hos Komplett...
Din oplevelse bla.... :yes: