Corsair h100i v2

Vandkøling d.  24. februar. 2017, skrevet af brieost
Vist: 1604 gange.

brieost
 
Overclocker
Tilføjet:
24-02-2017 13:07:26
Svar/Indlæg:
3/1
Jeg oplevede den anden dag at pumpen stoppede med at virke. Fik den til at virke igen efter jeg tog den af CPU og puttede den på igen.Den larmer også en del når den kører på fuld performance mode.
Andre der har haft ligende erfaringer med det, og hvad årsag kan være?
Jeg tænker at den kan enten være pumpen selv, eller at der har været en luftbobbel something...
Dreier
 
Superbruger
Tilføjet:
25-02-2017 11:03:59
Svar/Indlæg:
366/64

Jeg oplevede den anden dag at pumpen stoppede med at virke. Fik den til at virke igen efter jeg tog den af CPU og puttede den på igen.Den larmer også en del når den kører på fuld performance mode.
Andre der har haft ligende erfaringer med det, og hvad årsag kan være?
Jeg tænker at den kan enten være pumpen selv, eller at der har været en luftbobbel something...

brieost skrev d. 24-02-2017 13:07:26


Hvis du har haft den ude, eller vendt op og ned på dit kabinet, så kan der sagtens være bobler i, min h100 v2 larmer selv markant mere når jeg har haft det transporteret. Prøv at giv det lidt tid.


brieost
 
Overclocker
Tilføjet:
25-02-2017 16:04:35
Svar/Indlæg:
3/1

Jeg oplevede den anden dag at pumpen stoppede med at virke. Fik den til at virke igen efter jeg tog den af CPU og puttede den på igen.Den larmer også en del når den kører på fuld performance mode.
Andre der har haft ligende erfaringer med det, og hvad årsag kan være?
Jeg tænker at den kan enten være pumpen selv, eller at der har været en luftbobbel something...

brieost skrev d. 24-02-2017 13:07:26


Hvis du har haft den ude, eller vendt op og ned på dit kabinet, så kan der sagtens være bobler i, min h100 v2 larmer selv markant mere når jeg har haft det transporteret. Prøv at giv det lidt tid.

Dreier skrev d. 25-02-2017 11:03:59


Super, tak for svar!