#0 Bare vent til de påstår at du har beskadiget kortet og ikke får dine penge retur.. 🤣
Du misforstår hans oplæg så. Du har jo ikke fortrudt du har købt produktet, i det du jo netop nu har købt det to gange. Du er blot irriteret over at det kort efter blir sat ned i pris, og ser derfor dit snit til at omgåes loven, for at spare 700,-.
Om det så er moralsk rigtigt eller forkert, er jo netop essensen i tråden her. Men kald dog en skolv for en skovl.
Jeg synes personligt at man med gensidig respekt overfor hinanden er vejen frem, og derfor ser jeg det latterligt det du har gang i. Da du oprindeligt købte det, var du enige med Proshop om en pris på de 5699,-. Da de så to dage efter vælger at sælge den til 4999,- prøver du at bruge loven for at få 700,- tilbage, som du i princippet ikke er berettiget til, idet produktet rent faktisk ikke har skuffet dig, og du dermed sender det tilbage på en forkert formodning.
Jeg har mange hundreder handler igennem Proshop, og har RMA'et en 2-3 gange. Jeg har aldrig oplevet dårlig service fra dem. Ikke dermed sagt det ikke kan ske!
Uanset hvad, så er det i hvert fald min erfaring, at det altid hjælper at hidse sig op og give personalet en overhaling for at få tingene på geled. Evt. lige servere en håndmad med kværulant døseren. Så hvis de sku blive trodsig igen, så husker de sådan et kindkys stikker lidt.
Og så lige sjat pisse rundt hjørnerne, så de andre dyr ved det er dit sted nu.
På en mere seriøs note vil jeg tilføje at jeg ikke personligt har noget at påpege hos proshop eller deres personale.