S.k.u.f.f.e.t ! Jeg havde allerede glædet mig til en telefon der relanceret præcis det gamle design! Nu hvor jeg har set det nye "design" vil jeg ikke eje en alligevel. Det er jo praktisk talt ikke en 3310, men en 33fail.
Det ligner en Doro mobil..
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Dreier d. 26-02-2017 22:00:06.
Forstår ikke hvorfor man ikke bare har lavet den i samme design, og måske opdateret hardwaren lidt hvis det endelig skulle være. Måske med noget internet på og 3G.
Slap dog af. Det er en telefon til omkring 400 kroner. Hvis man er stået af smartphone-ræset, er det da et billigt alternativ. Hvad skal man med et superkamera, 4G og udtrækkelig selfiestick hvis man blot skal tekste og ringe.
Min bekymring går på om GSM-nettet bliver droppet i Norden, ligesom det eks. er blevet i USA og AUS.
Undskyld hvis det lyder surt, men det er ikke ment sådan, men hvis man nu har fuldt bare lidt med, så ved man også at den ikke prima er lavet til fx EU, men til lande hvor man ikke har så mange penge at gøre med og man har sagt det bliver en ny udgave af den gamle 3310 design, den er noget anderledes det vil jeg godt gi ret i, men man kan godt se hvor den stammer fra syntes jeg :)