Hvor får i 7-8000 fra ? Launch price er 699dollar præcis som 980Ti og 1080(founders) Mindes ikke jeg har givet 7-8000 for hverken mit 980ti i sin tid eller mit 1080, begge på frigivelsesdatoen i en "dyr" butik. Jeg har lige fundet faktura, og de har kostet 5999,- og 6299,- PÅ DAGEN.
Men mon ikke vi ser pricecut på dem, hvis AMD endelig kan tage sig sammen til at smide et kort på gaden man gider betale penge for, i highend segmentet. Det er jo Intel vs AMD om igen. Hvis ikke konkurrenten har noget i nærheden, kan priserne vel sættes som det passer dem.
Nej, det er det samme som 1080 kostede. For ingen af boardpartners sænkede priserne på deres custom designs til 599dollar. Boardpartners så lige nøjagtig muligheden for at sælge til samme pris som founders 699, fordi de leverede et bedre kort til samme pris (eller lidt dyrere i nogle tilfælde) Mit 1080 founders kostede PRÆCIS det samme som mit 1080 Strix.
Men du har fuldstændig ret. HVIS de havde solgt deres custom kort til 599dollar (5500) herhjemme, så havde det være 100 dollar billigere.
De 599dollar skulle slet ikke have været nævnt af nvidia i første omgang. For ingen solgte til den pris alligevel.
Nej, det er det samme som 1080 kostede. For ingen af boardpartners sænkede priserne på deres custom designs til 599dollar. Boardpartners så lige nøjagtig muligheden for at sælge til samme pris som founders 699, fordi de leverede et bedre kort til samme pris (eller lidt dyrere i nogle tilfælde) Mit 1080 founders kostede PRÆCIS det samme som mit 1080 Strix.
Men du har fuldstændig ret. HVIS de havde solgt deres custom kort til 599dollar (5500) herhjemme, så havde det være 100 dollar billigere.
De 599dollar skulle slet ikke have været nævnt af nvidia i første omgang. For ingen solgte til den pris alligevel.
Mummelum 🙂 Så skal det 1080 rives ud af maskinen og ind skal et Ti ! :yes:
Fuldstændig åndsvagt med priser på over 5k for en
enkelt komponent til at afvikle computerspil 😕
Det kan man jo sige til så mange ting :)
Også dumt, at købe en ferrari for, at komme fra A til B :)
Det samme gælder i PC gaming industrien. Vil du have det bedste af det bedste, så koster det :) Og folk betaler glædeligt!
På release dagen gav jeg 5299kr pr stk for 2x EVGA GTX 1080 SC ACX 3.0.
På release dagen for reference MSI GTX 980Ti gav jeg 5899kr pr stk, en uge senere for mit sidste reference MSI GTX 980Ti gav jeg 5699kr.
Jeg skal se hvor meget GTX 1080Ti SLi kan yde vs 3x GTX 980Ti, inden 980Ti'erne bliver solgt 🙂
Det samme gælder i PC gaming industrien. Vil du have det bedste af det bedste, så koster det :) Og folk betaler glædeligt!
Ja folk mangler seriøst indhold i deres liv..
Så jeg mangler indhold i mit liv? eller du butthurt over at du ikke har råd til det? :)
Mange penge for nogle, få penge for andre.
På release dagen for reference MSI GTX 980Ti gav jeg 5899kr pr stk, en uge senere for mit sidste reference MSI GTX 980Ti gav jeg 5699kr.
Jeg skal se hvor meget GTX 1080Ti SLi kan yde vs 3x GTX 980Ti, inden 980Ti'erne bliver solgt 🙂
Bare kig på 2x Titan XP og så kan du se det + 2% out of box.
Bare kig på 2x Titan XP og så kan du se det + 2% out of box.
Ja medmindre strukturen i kernen giver nogle procent yderligere, så er jeg heller ikke helt sikker på en investering. Jeg kiggede nemlig meget på hvad Titan XP ydede i SLi på deres lanceringsdato, og så overvældende var det ikke.
#24: Det afhænger jo af interesse ! Nogen falder i svimer over mærketøj og køber det, mesn andre ikke finder et behov heri. F.eks nogen er vilde med sko - det kunne jeg aldrig selv blive, men derfor underkender jeg ikke deres interesse heri.
Det har heller intet at gøre med at man skal få sig et liv, det er hvad interesse og passion er. Man skal ikke tale andres interesser ned, for de er lige så valide som ens egne prioriteter - uanset hvor tovlige man kan mene de er.
en 5930K koster ca. 5K.
Mangler du indhold i dit liv siden du dømmer andre på hvad de bruger deres egne penge på?
Har fået mail om EVGAs gtx 1080 ti icx kort med 3 blæsere, tror sgu næsten jeg skal have sådan to 😛
Har fået mail om EVGAs gtx 1080 ti icx kort med 3 blæsere, tror sgu næsten jeg skal have sådan to 😛
Spild af penge hvis du allerede har 3x 1080
Spild af penge hvis du allerede har 3x 1080
Jeg har 3x GTX 980Ti.
Altså... seriøst det ligger tæt..
nu er det sådan at der stadig ikke er en optmeret driver til ti kortet .samtidig er der stadig en kæmpe prisforskeld på titan kontra ti kortet , på papiret er titan jo stadig hurtigst men fanme også dyrest , 10500 kr ved nvidia kontra 7300 for ti kortet.
nu er det sådan at der stadig ikke er en optmeret driver til ti kortet .samtidig er der stadig en kæmpe prisforskeld på titan kontra ti kortet , på papiret er titan jo stadig hurtigst men fanme også dyrest , 10500 kr ved nvidia kontra 7300 for ti kortet.
Du kan faktisk få TI til 6300kr ved Nvidia hjemmeside, da du kunne preorder 🙂
Overvejer at købe sådan 2 til lidt Benchmark, så kan jeg altid lege med Titan lidt senere med CLP mod.
Men ville allermest ha en bedre cpu først.
Du kan faktisk få TI til 6300kr ved Nvidia hjemmeside, da du kunne preorder 🙂
Overvejer at købe sådan 2 til lidt Benchmark, så kan jeg altid lege med Titan lidt senere med CLP mod.
Men ville allermest ha en bedre cpu først.
MEN 1080 TI oc bare bedre end end titan pascal
http://hwbot.org/submission/34...
ha ha den kommer højere op . 🙂