Havde du Været tættere på det midtjyske, så gjorde jeg det gerne for dig i bytte med en kold vand 😉
Jeg har indenfor de sidste par uger delided 2 stk 6700k med barberblad metoden. Det er faktisk slet ikke så besværligt som alle vil gøre det til.
En pakke tynde barberblade fra bauhaus til en 20, lidt elektriker tape til at vikle om barberbladet, så der er Ca 6 mm frit blad uden tape, så kan du hele tiden styre hvor langt du skærer ind og har et meget bedre greb.
Start i hjørnerne og arbejd dig rundt.
Det er så meget mere tilfredsstillende at gøre det selv, så man kan lære det fra sig også 😉
Du er velkommen til at sende mig en PM og få mit telefon nummer, hvis du skal bruge lidt råd.
#1 Tak 🙂 Det er nu ikke fordi jeg ikke har evnerne til at kaste mig ud i det. Jeg har bare ingen erfaring med det, og tænkte at jeg kunne betale mig fra at bruge en, som måske har prøvet det før og har noget ekstra Liquid metal liggende.. :)
#2 Hvilken metode brugte du? min ligger på 80+ ved bf1 gaming, det er helt ekstremt. Så vil gerne have den delidded.
Intet at beklage, men mit delid skal gennemføres alligevel 🙂 Jeg ved godt temps er høje, men mit system er også kompakt(itx) og mine blæsere kører på minimum også dem på rad. Jeg havde ingen problemer med præcis samme setup bare med 6600K
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Dreier d. 03-03-2017 17:33:20.