Jeg er forvirret. Der er ingen led's der blinker (som tegn på fejl) men DRAM_LED lyser rød hele tiden.
Jeg er forvirret. Der er ingen led's der blinker (som tegn på fejl) men DRAM_LED lyser rød hele tiden.
har du clearet cmos?
ellers tag dine ram ud og prøv med en enkelt stang.
:/ Jeg frygtede det. Hvad gør jeg så nu? Hvordan er Intels politik med cpuer der har været delidded?
:/ Jeg frygtede det. Hvad gør jeg så nu? Hvordan er Intels politik med cpuer der har været delidded?
Officielt kan du ikke ombytte den eller lave rma på den da alt garanti ryger når du tager IHS af.
Men hvis du kan få monteret IHS igen med det rigtige silikonelim og få det til at ligne at den aldrig har været af så kan du være heldig at den bliver ombyttet 🙂
Officielt kan du ikke ombytte den eller lave rma på den da alt garanti ryger når du tager IHS af.
Men hvis du kan få monteret IHS igen med det rigtige silikonelim og få det til at ligne at den aldrig har været af så kan du være heldig at den bliver ombyttet 🙂
Hvor køber jeg sådan noget henne og hvad skal jeg bruge, som ligner det?
Men se positivt på det.
Nu har du muligheden for at lave en nøglering, som ingen andre har 😀
lol weird.
mon at du har bukket den lidt ?
Faldt lige over den her
https://www.youtube.com/watch?...
Bemærk han henter ca. 3c ved det ☹ ser ikke ud til at det er det vær.
#55 + #56 Nu er det jo ikke Rockwool han smører på, så der er ikke noget med at "for meget kølepasta isolerer" - for det gør det ikke.