Grafikkort & Nvidia ?

Grafikkort d.  09. marts. 2017, skrevet af J.Hansen
Vist: 995 gange.

J.Hansen

Overclocker
Tilføjet:
09-03-2017 11:26:50
Svar/Indlæg:
28/15
Hej
Jeg har et gammelt grafikkort jeg gerne ville have opdate på, det er et Geforce GTX 650, det findes også inde hos Nvidia, men når man har hentet det, skal man i dag åbenbart have en kode og logge ind hos Nvidia, altså det er nyt for mig, hvad gør I andre her ? Kan man hente sin update på en anden måde ?
J.Hansen
p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2017 11:44:59
Svar/Indlæg:
3100/53
Du skal bruge en bruger hvis du vil hente drivers etc. gennem Geforce Experience som er et program ved siden af selve driveren.

Geforce experience har ting som skærmoptagelse, optimering af grafik indstillinger osv, og kræver en bruger. Men har du installeret din nye driver, så kan du bare lade være med at oprette dig som bruger, og bruge programmet.

Bare opret dig som bruger. Alternativt så skal du finde din driver manuelt her: http://www.nvidia.com/Download...

Det kræver mig bekendt ikke en bruger, eller adgangskode bare at installere driveren.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af p0Pe d. 09-03-2017 11:46:50.

J.Hansen

Overclocker
Tilføjet:
09-03-2017 16:13:27
Svar/Indlæg:
28/15
Tak pOpe.... ved at bruge linket, gik det som det skulle, og kører med sidst opdates nu, jeg spiller aldrig spil, bare et par små online farmspil, men drivere bør være i orden alligevel.

J.Hansen