Er imponeret over ALT ved det kort.. bortset fra graderne. I min verden er der INGEN ydelse der kan købes for penge der kan retfærdiggøre at kortet bliver PHREAKIN' 85 grader varmt stock.. :no: .
Ville slet ikke have lyst at game med sådan et rødglødende kort i maskineriet 😀
#7 Tak, men de har kørt med DX12 hvilket er ubrugeligt pt i BF1
endelig kom det 1080 ti .
nu mangler vi bare deres non ref kort og ikke mindst et sted jeg kan bestille det 🤣
Hvem har det på lager i morgen?
Og hvilke kort kan vi forvente der er på lager?
Hvem har det på lager i morgen?
Og hvilke kort kan vi forvente der er på lager?
I DK ved jeg ikke, men overclockersUK er klar med F.E kortene i morgen aften iflg deres FB side.
Jeg synes ikke lige at jeg kan finde nogle benchmarks hvor de sætter GTX 1080 TI op mod SLI GTX 1080...
Jeg skal ærligt indrømme at jeg er lidt træt af SLI - der er flere spil hvor det er problematisk (bl.a. BF1)
Jeg synes ikke lige at jeg kan finde nogle benchmarks hvor de sætter GTX 1080 TI op mod SLI GTX 1080...
Jeg skal ærligt indrømme at jeg er lidt træt af SLI - der er flere spil hvor det er problematisk (bl.a. BF1)
Hvis du søger på GTX 1080 SLi vs GTX Titan XP, så får du en ide om det.
http://techbuyersguru.com/4k-g...
¤21 Hvis det holder vand, burde 2 x GTX 1080 stadig være et godt stykke foran GTX 1080
Du mener vel Hvis det holder vand, burde 2 x GTX 1080 stadig være et godt stykke foran GTX 1080 ("TI")
Benchmarks! 😲 :yes:
Det var alligevel nogle sindsyge temps er glad for jeg beholder mine 1080'ere. Temps er 60 på det ene kort og max 70 på det andet 🙂
Ja okay det var ikke meget. Men der må vel være en fordel i spil, ved 2x1080TI frem for 3x980TI?
Det er jo ikke alle spil der kan udnytte to grafikkort til deres fulde potentiale, og i mindre grad tre? 🙂