Årsagen til at mange venter i kø og SKAT.dk crasher er jo netop, at folk er så fucking desperate for at tjekke hvad de skal have/betale. Hvis folk nu gad vente lidt, så ville der ikke være særlig meget kø.
#22 Elsker hvordan vi nerder argumenterer omkring vores brug af penge til hw 🤣 Har lige fyret det mest åndsvage pis af til min kæreste omkring skat og bla bla og så er jeg lige kommet til at bestille et GTX 1080 Ti 🤣
#16 Skat er faktisk et af de steder det kan betale sig at have penge i overskud... Skat giver 1% i rente på det beløb de skylder dig, hvis du i stedet sætter pengene i banken skal du over 100,000.- før de begynder at give dig renter og det er vist ikke mere end 0.25%... Mener du skal op omkring 500.00 - 1.000.000 før du er på 1% i banken... Sååå 😉
265kr til mig og konen skal af med 600. 😩 Eftersom vi er gift, så bliver det modregnet. Pis også, så bliver jeg nødt til at fortsætte med at købe af jeres gamle forældede brugte hardware. :no:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af TPultra d. 11-03-2017 00:55:19.
#22 Elsker hvordan vi nerder argumenterer omkring vores brug af penge til hw 🤣 Har lige fyret det mest åndsvage pis af til min kæreste omkring skat og bla bla og så er jeg lige kommet til at bestille et GTX 1080 Ti 🤣
7-800kr tilbage og mangler befordring :) Så bliver nogle tusinde. det sgi dæiligt nok ! madammen herhjemme fik dog smæk på 1600kr. Og det var hende der hævede trækprocenten for en sikkerhedskyld hahaha :) ja ja lidt hovere må man gerne ! ;)
5k, efter befordring 23k. Jo jo, kan da købe et par 1080 ti. Hvis man fik en hjerneblødning 😲
Fatter ikke, at kørselsfradraget ikke automatisk bliver overført fra år til år. Når man er funktionær ansat, ændre den slags sig sjældent. "Der ligger nok for meget administrativt arbejde i det, for skat"
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Crashzone d. 11-03-2017 10:40:51.
Jeg skal have 380 kroner tilbage. Bare glad for jeg ikke skal af med penge. Jeg har 380 kroner ekstra næste måned. Så må jeg se om jeg kan få penge retur på huslejen. Så jeg penge til spare lidt op eller købe noget it.
Pt nyde livet, hør min B&O A2 spille musik. 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 11-03-2017 11:49:08.
Det er simpelt matematik, du får 10.000 tilbage som du har fået 0.5% i rente på i 12 måneder selvom skat først giver dig dem efter 15~16ísh
Men du har måske en kassekredit på f.eks 50.000 med en rente på 10%, så havde det været bedre for dig at få dine penge udbetalt og afbetaler på det istedet for 🙂
#55. Det har du ret i. Det ville være mere rentabelt at få afdraget sin gæld, i stedet for at have dem stående hos skat. Det er jo ens egen penge, så man kan lige så godt få glæde af dem med det samme.
Jeg skal ha 8700 tilbage. Det er super lækkert, var ræd for at skulle betale igen iår :)!. Det er fanme aldrig til at ramme rigtig.
55# Ja det er sjældent man har afbetalt alt man ejer og har (hus/bil/forbrug), og derved har du fuldstændig ret. Det er langt fra optimal at ha den stående hos skat selv om det er en god rente.
Når man har fast løn og faste rente udgifter på sine lån er det ikke så svært 🙂 Man man skal huske at tjekke forskudopgørelsen, i 2015 "glemte" skats systemer at sætte ejendomsskat ind på min og jeg var ikke OBS på det, så der kom en sød regning sidste år ved denne tid på 8500,- 😢