prisen er vel meget fair.. personligt ville jeg nok mene at det havde tabt mere end 100 kr i værdi om måneden. Men er sikker på du nok skal finde en der vil give 14-1600 for det.. :yes:
#5 deres kort fungerer muligvis rigtig fint. Men deres rma service skulle vidst ikke være helt optimeret. Bl.a. har de kun 2 års garanti, hvor både msi evga, og asus har 3. Og så nægter de også at køre en rma for dig medmindre du har handlet dit kort direkte igennem dem. Ellers er det den forhandler du har købt det i de smider det ansvar af på.. (i modsætning til evga, og msi - er ikke sikker på asus)
#8 Har ikke så meget styr på loven når det kommer til rma. Men ting er hvordan loven er, en anden ting er hvilken service producenterne vælger at give. Havde f.eks et 970 fra evga jeg sendte til rma hos computersalg i januar.. det fejltestede computersalg selv på deres eget værksted, for at vurdere om der var værd at sende videre til evga. Men da computersalg ikke kunne finde fejlen tog evga da med glæde imod det. Selvom det var under 3 måneder gammelt. Og så vidt jeg ved foregår alt rma hos msi også direkte igennem dem selv? Altså du sender muligvis dit kort til proshop, eller komplett eller hvor det nu er købt.. men de sender det så bare DIREKTE videre til msi som så selv håndterer sagen
endte med at betale overpris for at få det leveret, blev til et evga gtx 1070 sc til 3200kr
endte med at betale overpris for at få det leveret, blev til et evga gtx 1070 sc til 3200kr
For en tusse mere kunne du have fået et helt nyt GTX 1080 incl. en spilkode som nok kunne sælges for ca 200,- 😕