#2 4 kerner, 8 tråde ;D... Men jo, den ser da spændende ud... men vil nok indrømme, jeg glæder mig virkelig til at se reviews/OC på 1600x, da det er den jeg nok mest har for øjne. og så selvfølgelig et mITX bundbræt :D...
Jeg glæder mig også mest af alt til at se hvad de kommer med af mITX bundkort, da det er den størrelse jeg synes er sjovest at rode med. Jeg håber de kommer med et kort på niveau med eks. Asus Z720 Strix ITX kortet, og så gerne et GFX der yder på niveau med et 1080. Så hopper jeg helt med på den røde vogn 😀
tænker at jeg venter og ser om MB producenterne ikke kommer op med bedre MB. Personligt tror jeg ikke at de har haft meget tid til at lave de ny MB til AM4, og derfor ser vi også ringe OC på 1800X forventer dog ikke det kan forbedres merkant men det kunne være lækkert at se om der ikke kommer noget bedre OC på CPUerne. Når det så er sagt så kører jeg stadigvæk med min i7 920 -og jeg hører bestemt ikke til i nogen kategori om det er Intel eller AMD så glæder jeg mig kun over konkurrencen. 😀 value for money baby its all 😛
Bare som en oplysning. AMD forventer sig meget af disse Mainstream 5 CPU'er og til de fleste af dem anbefaler man B350 chipsættet. 🙂 Det er trods alt her de mange penge ligger i Workstations til professionelle brugere og lignende.
De kommer vel til at overclocke lige så dårligt som r7 serien. Den 1600 er jeg lun på til 213$ men det bliver vel 2000dkkr. Så et bundkort og ram = 4500kr for udgrade. Så hedder den 7700k for mig.