Desværre har jeg ikke selv lige adgang til laser lige nu, så får dem lavet igennem en ven, der selv har maskinefabrikHvor får du skåret det henne?
Og hvad koster sådan en omgang?
Det ikke noget problem at finde M3 skruer til undersænkning, og 3mm snittap har jeg, kan endda også bruge dem til moteringen af radiatoren. Havde lidt tænkt jeg ville beholde den sorte farve inden I Kabinettet og male det hvidt uden på og uanset hvad skal, det jo males, da pladen ikke er rustfri :)Så du vil erstatte top meshet med dit eget design ?
Det burde jo være muligt, hvis at du limer det med 2 komponent epoxy lim.
Jeg forstår ikke helt hvad skrue hullet skal til for, men hvis at det er din plan at male hele top pladen når at du er færdig.
Så kunne du eventuelt spot svejse det fast ved hjælp af de huller du har i dit design. Så skal du bare være sikker på at det sidder 100% lige, før at du går i gang.
Jeg tvivler på at du kan finde nogle undersænket skruer der er tynde nok, toppen er vel 0.5-1mm tyk?
Og hvad om det er intake eller exhaust?
Så det har ikke nogen betydning at trække den varme luft fra grafikkortet ud igennem radiatoren I stedet for 20C som intake ville være?