Ny Skribent
Tilføjet: 18-03-2017 10:26:57
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg har besluttet mig for at købe et ZOTAC GTX 1080 AMP Extreme , og kom til at tænke om man skal være nervøs for vægten af kortet på ens pci-e kort , når man har et standard tower som står op og ikke noget til at støtte "røven" på kortet
Du spænder fast i bracket? Jeg ville ikke være nervøs. Der er dog en del bundkort producenter som slår på lige det du skriver, og er begyndt at promovere at de er ekstra forstærket i PCI-E...
Men jeg har aldrig set en PCI-e som er knækket pga. kortets vægt.
Ny Skribent
Tilføjet: 18-03-2017 10:39:23
Svar/Indlæg:
5679/460
tænkte jeg nok , har haft en del kort i min tid , men det her er det største og tungeste jeg har haft :) , hehe så jeg er lidt nervøs , men jeg kan jo altid ligge kabinet ned vis jeg er for nervøs :)
Bestilte mig sådan et gpu bracket til mit 1070 armor, da jeg heller ikke brød mig om den måde det hang i pci porten.. for det blev jo holdt oppe af 2 skruer foran ja, MEN stabiliseringen fra de 2 skruer fremhævede næsten bare hvor skævt det hang endnu mere.. bagenden hang altså stadig markant meget.. så belastningen i pci porten var ikke engang jævnt fordelt, men helt skævt bagtil.
bestilte mig en backplate, og gpu brace derfra.. så nu hænger min gpu fuldstændig i vater. Rimelig billigt, og fik det leveret på 2 døgn. Evt kan du måske finde noget tilsvarende på ebay.. eller lave noget selv hvis du er fix 🙂
edit: hvis du har mulighed for at logge ind på hwt på en tablet eller smartphone(eller noget med zoomfunktion) kan du zoome ind på mit profilbillede, og se den sidder monteret 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af JohnnyGogo d. 19-03-2017 23:09:13.