Problemer med vinduer ved mutli skærm

Software d.  21. marts. 2017, skrevet af wepor
Vist: 1681 gange.

wepor
 
Overclocker
Tilføjet:
21-03-2017 10:05:41
Svar/Indlæg:
444/92
Jeg har fået ny bærbar og køre med 2 skærmløsning af sammen model og størrelse. Men jeg oplever til tid og anden når ens skærme slukker efter 5min som jeg har sat den til. Når så jeg skal ind på skrivebordet igen er alle mine vinduer flyttet til den ene skærm. Og jeg skal til at flytte den til den anden skærm så det passer igen. Den gemmer ikke vindues pladsen på skærmene.

Jeg håber dette giver mening. Andre der har oplever sammen problem og kender en løsning på det.

Køre med 1040 G3 i dockning station med 2 skærme tilsluttet via displayport og systemet er Windows 10
KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
21-03-2017 13:20:49
Svar/Indlæg:
4295/306
Det sker når signalet til en skærm forsvinder - så flytter computeren alle vinduer over på de tilgængelige skærme.

Det samme sker på min bærbare på arbejde. Jeg har en ekstern skærm sat til og kører så "extended desktop" med min bærbare. Når jeg kobler den eksterne skærm fra flyttes alle vinduer over på den bærbare, og når jeg sætter skærmen til igen så skal jeg selv trække alle vinduer over på den eksterne skærm.

🙂


yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-03-2017 16:57:42
Svar/Indlæg:
1347/11
hent programmet iconoid, så kan du få styr på dine ikoner med et par enkelte klik