Problemer med gear skift med xbox 360 controller til pc,ny xbox one controller?

Gaming d.  25. marts. 2017, skrevet af gasolin
Vist: 870 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
25-03-2017 04:20:38
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg har en trådløs xbox 360 controller til pc

Jeg spiller meget project cars,need for speed 2 shift unleashed, lidt dirt 3 og rally

Problemet er som jeg faktisk også havde med min logitech wireless rumble pad, som til sidst, sidste år (var ca 9 år gammel) var lidt slidt og begyndte at have problemer med driveren

Problemet med især med project cars og som jeg også har med need for speed er at når jeg skifter gear går den nogen gange 2 gear ned eller op, har endda oplevet 3 gear op eller ned og det er SÅ frustrerende

Har opdaget i nogen situationer hvor gearknappen som jeg bruger, den øverste bagerste knap, springer 1-2 gear ved at jeg holder knappen inde måske et halvt sekund for meget, men også at jeg oplever det som om at project cars bare nogen gange vil have at jeg skal køre med et andet gear end jeg gør.

Det så frustrende ikke at have kontrol over gearene at jeg tænker om jeg skal have en xbox one til min pc,den er nemlig understøttet i projectcars, det vil sige man kan vælge en xbox one controller men ikke en xbox 360 controller

Hvad er forskellen på en xbox 360 og xbox one controller?

Kan det betale sig at købe en xbox one controller?

Ps4 controller til pc?

Andre ideer til hvordan jeg kan skifte gear uden der springes gear over?

Har prøvet at google det, men desværre ikke fundet nogen løsning, så derfor spørger jeg

Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af gasolin d. 25-03-2017 04:25:28.