computersalg når de er bedst

Webshop/producenter d.  29. marts. 2017, skrevet af JohnnyGogo
Vist: 5953 gange.

JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
29-03-2017 16:50:18
Svar/Indlæg:
186/10
er så phreakin' målløs over computersalg forretningsmetoder at jeg lige bliver nød til at dele min oplevelse. Bestilte i fredags en skærm - og valgtet stod mellem cdon(som jeg ELSKER/KUN har gode erfaringer med) 5-7 dages levering, og så fra computersalg(som jeg har rimelig blandede følelser for) som kunne leverer på 2-3 dage(computersalg afsender også varer søndag så tænkte den har jeg mandag-tirsdag) - da jeg er en utålmodig sjæl valgte jeg computersalg. Men ligesom 95% af deres sortiment viste den sig så selvfølgelig ikke at være på lager, men fjernlager(som OVERHOVED ikke er noget fjernlager - blot en producent som de bestiller varen fra). Ringede til dem mandag for at høre om det ikke ville være en idé at opdatere deres leveringstider.. så de ikke vinder deres kunder på at være uærlige både med lagerstatus OG leveringstid.. og deres svar dertil var bare at hvis jeg var utilfreds kunne jeg stadig nå at aflyse den.. 😲 . Det er nu 5 dage siden jeg bestilte skærmen.. og har først lige modtaget min faktura, og t&t nr - så har den nok torsdag - fredag (6-7 dage efter bestilling). Så det viste sig at cdon bare var ærlige omkring leveringen - og derfor vælger jeg _ALDRIG_ at handle hos computersalg - lige meget hvor meget tid/penge jeg tror jeg kan spare - det var præcis samme oplevelse da jeg første gang bestilte et 970 hybrid fra dem - de var uærlige omkring både leveringstid, og lagerstatus - og var bare teenagesmarte når man henvendte sig til kundeservice.. 😕
mangekyo
 
Superbruger
Tilføjet:
29-03-2017 16:56:03
Svar/Indlæg:
516/11
Ok...


Bonghætte
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 17:17:46
Svar/Indlæg:
1271/38
Hvis du har brug for noget her og nu så bestiller du jo heller ikke noget der er på "fjernlager". Der kan ske så mange ting, især med posten i dag. Det kunne være fuldstændigt udenfor deres regi det er gået galt...

Brug færre paranteser og del din tekst lidt mere op; det ligner lidt en mur af træls.

ComputerSalg er en af mine favoritbutikker sammen med Proshop og Komplett. Især Komplett og Computersalg har virkeligt dejlige RMA afdelinger, så der handler jeg bestemt igen. 🙂


nCa
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 17:21:52
Svar/Indlæg:
714/10
Ja de er lidt for smarte nogle gange, især mht. når de skriver " er på fjernlager".

Men det er jo bare et billigt trick for at folk skal vælge at bestille fra dem, lige som du gjorde inkl. mig selv og mange andre.

Jeg afbestiller dog altid hvis de laver det nummer, når jeg køber noget derfra 🤡


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 17:22:12
Svar/Indlæg:
4217/223
#0 det er det samme BJ-trading gør, hvilket er grunden til jeg ikke handler hos dem mere. Og så har jeg også flere gode erfaringer hos dem end så mange andre


SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 17:23:04
Svar/Indlæg:
3011/103
#0
Det lyder godt nok hårdt.


M.Beier
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
29-03-2017 17:26:53
Svar/Indlæg:
2084/124

#0 det er det samme BJ-trading gør, hvilket er grunden til jeg ikke handler hos dem mere. Og så har jeg også flere gode erfaringer hos dem end så mange andre

mfcods skrev d. 29-03-2017 17:22:12

Snap, jeg har oplevet BÅDE computersalg og BJ-Trading have noget som LAGER og dagen derpå, eller blot få timer senere: Fjernlager... Men der var bestilt..

Er begyndt at skrive til BJ-Trading at de kan aflyse ordren når at det sker, hvis det er på LAGER så er det på LAGER, ikke det andet pjat, det er for langt ude..

Men desværre er det blevet helt normalt i Danmark, Emærket er bestemt IKKE i kundernes favør, det eneste de er gode til er at opkræve penge af butikkerne for at give forbrugerne en falsk tryghed... Ærgerligt..


lassep.
 
Overclocker
Tilføjet:
29-03-2017 19:40:55
Svar/Indlæg:
2/0
Sjovt du skriver at CDON bare levere varen. Det er den mest upålidelige forretning jeg nogensinde har handlet med og skal du returnere noget er du bare fucked.

Min oplevelse med computersalg er derimod helt anderledes, fantastisk god kundeservice, nemt rma og så er de generelt de billigste.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af lassep. d. 29-03-2017 19:41:21.


ICE-Cool
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 20:00:16
Svar/Indlæg:
3799/43
Hvis at en butik skriver at varen er på lager, eller at der højest er 1-2 dages levering. Så sælger de vel en vare på falske forudsætninger? En butik burde have styr på deres varelager, ellers så er det da en amatør butik.

Man burde jo kunne regne med, at de ved hvilke produkter de har på lager og hvad de skal købe hos producenten.

Virksomheder burde kunne straffes for sådanne noget, men desværre så fungere Trustpilot ikke tilfredsstillende.


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 20:04:53
Svar/Indlæg:
2246/14
https://dk.trustpilot.com/revi...
https://dk.trustpilot.com/revi...

Din kritik er sikkert berettiget, men jeg vil hellere have varen et par dage for sent, end at skulle noget som helst med cdon.


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 20:06:52
Svar/Indlæg:
2246/14
#8 imo er det for dårligt at de lover noget de ikke kan holde.
Dog er det måske noget der koster 2 stjerner.
CDON derimod er fuldstændig håbløse, og en smerte ulig nogen anden at kommunikere med. Jeg gav dem 1 stjerne, og havde givet dem 0 hvis jeg kunne.


Quinzin
 
Nørd
Tilføjet:
29-03-2017 20:10:30
Svar/Indlæg:
28/6
#0

Har prøvet at være i den situation et par gange nu, og det er ikke den sjoveste situation når det er bestilt som værende på lager og det så ikke er, desværre er det jo ikke så meget butikken det er galt med, men derimod personalet der ikke gør deres arbejde godt nok, jo vist kan vi alle fejle, vi er trods alt kun mennesker.

#6

Det med at E-mærket ikke er i kundernes favør er jo ikke helt rigtigt, e-mærket er der for at vise at webshoppen er godkendt ud fra bestemte kriterier, og ikke deres kundeservice, så det med falsk tryghed er lidt forkert at sige efter min mening


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
29-03-2017 20:11:21
Svar/Indlæg:
983/167
Der står på deres side.. Varen er på fjernlager, leveringstiden er 2-3 hverdage. Der er intet galt i at de kalder deres leverandør for fjernlager...
Normalt vil det blive sendt fra deres fjernlager Mandag, så vil computersalg modtage det Tirsdag, og du burde modtage det Onsdag, men sendes det med Pest Danmark kan du ikke være helt sikker på dette.
Jeg har aldrig haft problemer med deres levering/tid


M.Beier
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
29-03-2017 20:11:35
Svar/Indlæg:
2084/124
Skal ikke afvise at CDON kan være ballademagere, men jeg fik dem til at undersøge en del og opdatere deres vareoplysninger inden at jeg købte min skærm^^, som iøvrigt kom på markant kortere tid end oplyst... 5-7 dage oplyst, der gik 2 dage såvidt jeg husker.


ICE-Cool
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 20:14:20
Svar/Indlæg:
3799/43
#10 det kan jeg kun give dig ret i, hvis at det er tilfældet. Jeg har ikke købt noget hos hverken cdon eller computersalg.

Men det er også fejt gjort, at man kan købe sig til bedre anmeldelser hos Trustpilot.
Så fungere det jo ikke ordentligt.


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
29-03-2017 20:16:29
Svar/Indlæg:
186/10
#2 kan godt se det nu når jeg kigger.. men når man er rasende tænker man ikke altid lige over hvor præsentabel ens oplevelse fremstår 🙂 . Varen stod jo som på lager, da jeg bestilte den.. ikke som værende på fjernlager.

Men ja fejl kan ske for hvem som helst, når som helst.. men måden de så vælger at håndtere fejlen er hvad der ryster mig.. ikke fejlen i sig selv.


#3 ja burde jeg også have gjort.. 🤡


#4 har aldrig givet bj-trading en chance, men godt at vide de heller ikke fortjener en.. 🙂


#6 lyder bare som en grund til helt at holde sig fra de nævnte firmaer.. lige meget hvor meget man kan spare på at handle der.. :yes:


#7 sjovt, og sjovt det er måske så meget sagt? Det viser jo bare at man kan være uheldig alle steder..

Ved ikke om jeg har formuleret mig forkert i #0.. men mit problem er ikke kun forsinkelserne, og uærligheden om hvorhvidt varen var på lager. Men det svar jeg fik af deres kundeservice da jeg spurgte hvordan de kunne retfærdiggøre at jeg skulle vente 5-7 dage på en skærm som de annoncerer kan leveres på 2-3 dage, og hvordan at på lager - som jo så blev til fjernlager hos dem betyder: vi kan bestille dem hjem fra producenten. Som jeg egentlig ikke synes er for meget at forlange svar på hvis de forventer man nogensinde skal vende tilbage til deres butik igen? "hvis du er utilfreds kan du stadig nå at annullere den"


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 20:19:09
Svar/Indlæg:
5874/1287
For mig er CDON det absolut værste jeg har oplevet, specielt mht RMA. De skulle holde sig til at sælge CD'ere, og holde nallerne væk fra HW.
#0 Du skriver dit produkt var nogle dage forsinket. Min RMA (et ASUS mobo) var 7 UGER hos CDON, og da de ikke har et tlfnr man kan ringe og brokke sig på (eller det havde de ikke dengang, ved ikke om det er anderledes i dag), kunne jeg bare sende emails afsted, som der aldrig blev svaret på. Da de 7 uger var gået fik jeg at vide pr email, at de ikke erstattede det, da der var bukkede pins i socklen. Der var medsendt billeder af socklen der viser, at der IKKE var bukkede pins ved afsendelsen af mobo'et (ved godt billederne kunne være taget inden jeg bukkede dem, men hvor mange tager et billede af CPUsokkel uden CPU sammen med faktura'en på bundkortet, hvis der ingen fejl er??). De sendte så mit bundkort retur til mig, men imellemtiden havde de så lige rippet kassen for al tilbehøret (SATA-kabler osv). Igen kunne jeg ikke ringe til dem, men kun sende emails. De har dog aldrig svaret på dette, så jeg er helt færdig med den studehandel-butik.

Glæd du dig over, at det kun er et par dage du har måttet vente 😛


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
29-03-2017 20:22:53
Svar/Indlæg:
983/167
Jeg handler kun de steder hvor jeg kan komme i kontakt med dem pr telefon. cdon er kun via chat eller mail.


#18
LHM
 
Nørd
Tilføjet:
29-03-2017 20:32:30
Svar/Indlæg:
141/22
Jeg har afbestilt flere steder fra pga. skubbede leveringstider, har dog aldrig været uheldig hos computersalg. Tværtimod må jeg tilslutte mig koret af tilfredse rmaére.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 20:36:59
Svar/Indlæg:
3385/80
#17 Jeg foretrækker chat, da jeg i så fald kan bruge screenshots some bevis, hvis de lover noget som de så ikke holder.


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
29-03-2017 20:58:28
Svar/Indlæg:
186/10
#8 den her side mangler så meget en like knap.. er helt enig. Det burde være strafbart at score kunder ved at være uærlig :yes:


#9 av av av.. det der kan jeg slet ikke argumentere imod 😲 . Taler blot ud fra mine personlige erfaringer. Men er helt enig med dig.. hellere vente et par dage ekstra så.. 🙂 . Problemet er jo som sagt heller ikke kun ventetiden. Mere kundeservices teenagesmarte modsvar til min utilfredshed..


#11 kunne ikke være mere enig. Det er personalet/den enkelte medarbejder man er uheldig at få fat i der giver en dårlig oplevelse

#12 ja det står der nu.. men det stod der ikke for 5 dage siden da jeg bestilte skærmen 🙂 . Bortset fra det.. kender jeg en der arbejder hos en af deres største leverandører.. de kan bestille varer før kl 12, og hente dem samme dag kl 13 med en vognmand der selv har adgang til lageret. Så tror det er lidt forskelligt alt efter hvor de bestiller den specifikke vare fra..


#13 nej nej nej det må du jo ikke sige.. så har jeg jo tydeligvis satset på den forkerte hest 🤡


#16 trist historie.. var det sket for min ven, eller et familiemedlem havde jeg også blacklistet dem. Men som nævnt flere gange ventetiden jo heller ikke hvad der ryster mig.. det kundeservices teenage attitude omkring hele situationen


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 21:10:29
Svar/Indlæg:
2246/14
mit tv var over et år hos CDON. De er så fucket up. De kunne ikke engang finde ud af at få det hentet. Samsung var enige at det var defekt etc..
Min anmeldelse er her:
https://dk.trustpilot.com/revi...

Jeg har talt med 10-15 forskellige medarbejdere Det er ikke et problem med den enkelte, det er simpelthen CDON .der satser på at folk giver op. Samsung har hele tiden sagt at jeg burde få pengene tilbage. Dem der skiftede bundkort etc. (servicepartner?) har sagt at det tydeligvis var defekt og de ikke kunne finde fejlen. Jeg har selv sendt rapporterne til cdon, de forstod dem så ikke.

Der emd ikke sagt at man ikke kan købe ting hos CDON, men jeg kommer aldrig til at gøre det igen 😛
Deres bluerays kan dog sorteres på atmos, dts-x og 4k. Det er smart så kan man købe det et andet sted 🤣


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Swayde d. 29-03-2017 21:12:37.


yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2017 21:16:12
Svar/Indlæg:
1347/11
Man burde pr. automatik fravælge de forretninger der bruger postDK, for hvis de sender internt så kan der gå 5 dage fra "fjernlager" til lager, og så 5 + 1(ekspeditionstid) dage mere før du får besked på dette, det kan så tage 1-2 dage mere før du kan hente det på posthuset, så rundt regnet 14 dage kan det tage.


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-03-2017 01:40:54
Svar/Indlæg:
5874/1287
#22 Ikke enig. Jeg har nu inden for de sidste 2 uger afgivet bestilling hos Proshop (lagervare), og i begge tilfælde var pakken fremme dagen efter med PostNord. Den ene endda bestilt en fredag sidst på eftermiddagen, og den var fremme lørdag formiddag omkring kl 11. 🙂


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
30-03-2017 01:55:30
Svar/Indlæg:
186/10
må holde med #23 der.. har selv bestilt 3 ting inden for en uge hos proshop - alle kunne hentes på nærmeste posthus ca 24 timer efter bestilling :yes:

Computersalg bruger desuden også gls - men de er lige så hurtige som post danmark når det bare skal afleveres til nærmeste udleveringssted..


NightBreaker
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-03-2017 08:44:17
Svar/Indlæg:
857/27
Jeg har kun gode oplevelser med computersalg. Ved cdon er det blandet, holder mig faktisk væk fra dem, da deres service er meget forskellig for gang til gang. Dette har jeg aldrig oplevet ved computersalg faktisk kun det modsat meget stabil og god service.


BrianTaylor
 
Erfaren rotte
Tilføjet:
30-03-2017 09:37:32
Svar/Indlæg:
68/31
Uanset hvad du tror, så tæller Lørdag/Søndag IKKE som dage mht til levering.

Ja, Computersalg har mulighed for at "sende" Søndag, det vil sige, de pakker et bur, som PostDK henter, og så slår sneglen for alvor til. Det bur kommer til en central, hvor det står til Mandag før nogen kigger på det, derfra sender PostDk en lastbil med pakker til Nordjylland hvis pakken til skal Lolland, fordi logistikken siger det en korter og billiger rute.

Hvis CS har dele på lager, så de som på lager, og hvis ikke, får du en mail om dele desværre ikke vasr på lager, og CS er nogen af de få som faktisk giver lidt info om ændring i lager status, og du får en mail om hvornår de forventer.

CS fjernlager er ikke en producent, men det man kalder en Distributør, som er virksomhed, som køber stort ind af dele, og sælger det til mindre butikker, ofte så vil du opleve at flere af de danske IT butikker i bund og grund køber fra nogen ting hos samme distributør. CS kan IKKE tag ansvar for distributør lager stand.

Men hvis dit problem er så stort, så afbestil, det tag ingen tid hos CS, du ringer bare og siger du vil afbestille, og så den fjong. Deres RMA er lidt sløv (for tiden) men de opnår det som de skal, og du får dine penge retur/ny vare som du skal.


Slizerdk
 
Newbie
Tilføjet:
30-03-2017 09:44:53
Svar/Indlæg:
197/3
#0

Samme erfaring her - havde en hastesag så kontaktede dem direkte og fik lovet 1-2 dages levering da den var hjemme, så bestilte en onsdag.
Fik en besked fredag at de havde ikke fået leveret af leverandør(!!!!) så det blev udsat til mandag - og fik så leveret onsdagen efter, så meget er deres support/garanti for levering inden for kort tid altså værd.
Heldigvis er der andre spillere på markedet til næste køb.


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-03-2017 11:36:06
Svar/Indlæg:
2246/14
#27 til erhverv har jeg haft dårlig erfaring med næsten alle de almindelige butikker. Dem der kan levere (til tiden) er grossisterne.
Hvis de har 100 på lager, så mener de det, og kan sende så det er der imorgen.
Det er så ikke altid de er så skarpe på prisen - fordi det ikke betyder så meget, bare det er fremme imorgen.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Swayde d. 30-03-2017 11:41:21.


canny
 
Superbruger
Tilføjet:
30-03-2017 11:43:43
Svar/Indlæg:
1500/79
Tror sku det er lidt som vinden blæser! Har haft ringe oplevelser med stortset alle de kendte forretninger :)

Det er sku meget afgørende hvilken medarbejder man bliver betjent af :P

Skulle man lave en trustpilot bygget på medarbejdere ? xD


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
30-03-2017 12:27:00
Svar/Indlæg:
186/10
#26 arbejder du for dem, eller deler du bare IQ med dem? - eftersom du giver mig samme svar som dem, dog formuleret en anelse længere.

Bortset fra det arbejder min far for den største indkøber af elektronik i hele europa, så ved alt om deres "fjernlagere". CS må da stadig tage ansvar når de ikke kan leve op til deres annoncerede leveringstider.. alt andet er da totalt amatøragtigt. Og er da en stensikker måde at sørge for folk aldrig vender tilbage igen

Mit "store" problem er jo ikke ventetiden i sig selv.. det er uærligheden omkring ventetiden, og lagerstatus der generede mig. Og kundeservices totale ligegyldighed omkring det gjorde det ikke ligefrem bedre! Der jo _SÅ_ mange ting de kunne have sagt der ville have givet mig en HELT anderledes oplevelse af situationen.. f.eks. : "det beklager vi, jeg går videre med det til vores it/reklameafdeling", eller bare "det beklager vi" - ALT ANDET END "hvis du er utilfreds kan du stadig nå at annullere den"


#27 ja lige præcis.. de er også blacklistet herfra. Fremover holder jeg mig til komplett, og proshop - og fars arbejde 🙂


#29 slet ingen dum idé.. trustpilot er også blevet ulækkert. Man skal have et ref nr fra det firma man vil anmelde, for overhoved at måtte lave en annonce derinde. Og hvis man udtrykker sig om andre erfaringer end den specifikke som ref nr gælder til kan de få slettet ens kommentarer


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
30-03-2017 13:27:31
Svar/Indlæg:
983/167
Og du er helt sikker på der stod at det var på lager. ? Jeg har selv prøvet hos proshop at bestille noget hw som skulle være på lager. Men dagen efter modtog jeg en mail at den var i rest. Så der var sikkert en anden lige før mig der bestilte den for næsen af mig. Det samme kunne havde været sket ved din bestilling.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Polle68 d. 30-03-2017 13:29:40.


morcheeba
 
Overclocker
Tilføjet:
30-03-2017 13:40:53
Svar/Indlæg:
216/10
Har også oplevet de ikke helt har kunne overholde deres leveringstider. Første gang var det pga systemopdateringer de måske ikke helt passede. Anden gang kunne de ikke helt forstå det.

Jeg vil dog sige at jeg har kørt RMA hos dem også og sjældent oplevet noget så gnidningsfrit. Det vægter jeg højere end evt at skulle vente en dag eller 2 mere.


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-03-2017 13:45:16
Svar/Indlæg:
1978/216
Har handlet med BJtrading og ComputerSalg i rigtig mange år, og jeg aldrig haft problemer med dem overhovedet!! 😀 ❤ ❤


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
30-03-2017 13:53:13
Svar/Indlæg:
186/10
#31 ja stensikker.. har som tidligere nævnt et sted i tråden selv bestilt et 970 hybrid fra dem, hvor det var præcis samme oplevelse, varen var ikke på noget der lignede et fjerlager.. men en underleverandør i tyskland hvor de først skulle bestille varen hjem fra - det stod dog listet som på fjernlager - derfor kunne jeg ikke drømme om at bestille noget fra deres "fjernlager" igen.. 🙂

Det er da bestemt en mulighed ja.. men hvis det er tilfældet, burde deres modsvar til at man påpeger en fejl i deres system/gentagen forkert udregning af leveringstid ikke bare være "hvis du er utilfreds så annuller din ordre".


#32 kan kun være enig med dig der.. har også kørt en enkelt RMA igennem dem. De betalte for fragt frem, og tilbage.. og fakturerede mig ikke for at have sendt en velfungerende produkt til rma. Dog tog det små 14 dage.. men det jo ingenting i forhold til hvad man ellers hører om folk har oplevet rundt omkring

At vente et par dage ekstra er heller ikke det der gjorde jeg følte at skulle fortælle om min oplevelse herinde.. det var min uheldige oplevelse med/af kundeservice


#33 vælger også at tro på at det er den enkelte medarbejder jeg fik fat på der var problemet..


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af JohnnyGogo d. 30-03-2017 13:54:40.


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
04-04-2017 15:26:04
Svar/Indlæg:
186/10
næste problem var så at jeg fik en 60/75hz skærm tilsendt.. på trods af jeg købte en model, efter direkte at have søgt på 144hz, 1440p på pricerunner. Så efter 6 dages ventetid modtog jeg en skærm der skal sendes retur igen.. 😲

Selvfølgelig bærer pricerunner nok størstedelen af skylden i det. Men hvis computersalg ikke var så sparsomme med oplysninger på deres produkter havde fejlen nok slet ikke kunne opstå.. 🙂


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
04-04-2017 16:10:24
Svar/Indlæg:
983/167
Det hele lyder som at du har fuck det hele op fra starten af. 😉


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
05-04-2017 06:28:55
Svar/Indlæg:
186/10
#36 Magen til ubrugeligt/provokerende input skal man da lede længe efter..

Har for det første ikke selv stået for bestillingen.. da det var en gave. For det andet.. hvordan har JEG gjort noget forkert?

http://www.pricerunner.dk/cl/2...

http://www.pricerunner.dk/pl/2...

Prøv selv at brug 20 sekunder gå ind på pricerunner og skriv 144hz 1440p i søgefeltet, eller søg på modelnummeret på skærmen i link. Og så fortæl mig at ALLE mennesker du kender som er +50 år ikke ville kunne lave selv samme fejl? 😲 <

Du kan jo endda se hvis du går ind på modellen at den ovenover er 144hz, og den nedeunder er 144hz.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2017 07:07:33
Svar/Indlæg:
3385/80
#35 Arh den er sgu 100% din egen fejl. Din egen inkompetence kan du ikke give andre skylden for. Hvis du ikke selv magter opgaven så er det så heldigt at du kan ringe eller skrive til dem.


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
05-04-2017 07:34:03
Svar/Indlæg:
186/10
#38 Istedet for bare at være dumsmart så kom EVT med et argument for din påstånd? Tager med glæde fejlen på mig hvis dit argument er fornuftigt/giver mening..

- hvordan kan det 100% være min fejl når jeg bare har sendt et link, og et model nr(på en model som ER 1440p, og 144hz) til et familiemedlem på facebook, som så ud fra det har bestilt skærmen til mig..


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af JohnnyGogo d. 05-04-2017 07:38:12.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2017 07:47:34
Svar/Indlæg:
5224/222
#39 Det er selvfølgelig din egen fejl. Du kunne som minimum selv følge linket og se på sælgers hjemmeside hvad skærmen kan.

Og hvem bestiller en skærm uden at google lidt omkring den... reviews f.eks.?


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
05-04-2017 07:58:40
Svar/Indlæg:
186/10
#40 har på intet tidspunkt påstået at være uden ansvar?

Men.. når man søger på en model man VED er 144hz, og artiklen over, modellen over, og under begge siger skærmen er 144 hz.. er det så helt forkert at gå ud fra den imellem også er 144hz? - Man har jo ligesom trykket på en model som en PHREAKIN 144hz

- prøv nu at forestil dig at det er en mand i 50'erne der har stået for at bestille skærmen til mig.. ud fra de 2 præcise søgninger. Vil du mene at pricerunner, eller manden der bestiller slet ikke bærer noget ansvar? Men at det er _100%_ min fejl som #38 så intelligent påstår..


Prøv at kigge på de 2 links jeg smed #37. Så kan du se at både ved søgning på model nr(UM.HG0EE.001), og efterfølgende ved søgning på "144hz, 1440p" bliver man henvist til den skærm på pricerunner. Så havde da selvfølgelig også brugt tid på at læse om skærmen.. bl.a. for at være sikker på jeg kunne køre 144hz på den med mit nvidia kort


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
05-04-2017 11:28:11
Svar/Indlæg:
983/167
Du stoler på pricerunner, og ikke læser de rigtige specifikationer, evt på producenten hjemmeside. Ergo du har fuck up. 😉


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2017 12:24:41
Svar/Indlæg:
3385/80
#39 + #41
"har på intet tidspunkt påstået at være uden ansvar?"

Men et par posts tidligere:
"Selvfølgelig bærer pricerunner nok størstedelen af skylden i det."

Nej nej, du forsøger slet ikke at give andre skylden.. 🤣

Pricerunner er en prissammenligningsportal - det er dit ansvar at tjekke om det du bestiller opfylder de krav du har. Inkompetence er ikke en undskyldning. Alder er heller ikke en undskyldning. Magter du ikke opgaven så må du få nogen til at hjælpe dig.


Jeg ved godt at det er hårdt at få at vide, men sådan er det nu engang. Du kan fortsætte med at kalde folk herinde alt muligt, men du graver bare et dybere hul for dig selv.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Die_Happy d. 05-04-2017 12:25:32.


BrianTaylor
 
Erfaren rotte
Tilføjet:
05-04-2017 12:43:29
Svar/Indlæg:
68/31

#26 arbejder du for dem, eller deler du bare IQ med dem? - eftersom du giver mig samme svar som dem, dog formuleret en anelse længere.

Bortset fra det arbejder min far for den største indkøber af elektronik i hele europa, så ved alt om deres "fjernlagere". CS må da stadig tage ansvar når de ikke kan leve op til deres annoncerede leveringstider.. alt andet er da totalt amatøragtigt. Og er da en stensikker måde at sørge for folk aldrig vender tilbage igen

Mit "store" problem er jo ikke ventetiden i sig selv.. det er uærligheden omkring ventetiden, og lagerstatus der generede mig. Og kundeservices totale ligegyldighed omkring det gjorde det ikke ligefrem bedre! Der jo _SÅ_ mange ting de kunne have sagt der ville have givet mig en HELT anderledes oplevelse af situationen.. f.eks. : "det beklager vi, jeg går videre med det til vores it/reklameafdeling", eller bare "det beklager vi" - ALT ANDET END "hvis du er utilfreds kan du stadig nå at annullere den"


#27 ja lige præcis.. de er også blacklistet herfra. Fremover holder jeg mig til komplett, og proshop - og fars arbejde 🙂


#29 slet ingen dum idé.. trustpilot er også blevet ulækkert. Man skal have et ref nr fra det firma man vil anmelde, for overhoved at måtte lave en annonce derinde. Og hvis man udtrykker sig om andre erfaringer end den specifikke som ref nr gælder til kan de få slettet ens kommentarer

JohnnyGogo skrev d. 30-03-2017 12:27:00


Det gør jeg ikke nej. Men har handlet hos dem i mange mange år. Har handlet mange steder. Har bestilte hos Power, noget der var på lager, som så alligevel ikke var på lager. It happens.

Hvis du sætter dig op for at få en lille bitte smule viden på området, så det ikke svært at finde frem til deres distributør heller. Der er kun en håndfuld af dem i dk, og de henter hjem fra størrer lager i tyskland for det meste, i mange tilfælde får danske butikker også direkte fra Tyskland.

Min viden kommer fra de mange gange jeg har stået i samme situation og været frustraret, heldigvis så forsvinder det lidt med alderen, og om 2 uger, så denne tråde glemt for evigt, og erstattet af 5 nye.


Polarfar
 
Senior Skribent
Tilføjet:
05-04-2017 16:07:10
Svar/Indlæg:
2309/846
Har handlet med BJ Trading et utal af gange, og har aldrig oplevet bøvl. 😎


M.Beier
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
05-04-2017 17:28:37
Svar/Indlæg:
2084/124

#35 Arh den er sgu 100% din egen fejl. Din egen inkompetence kan du ikke give andre skylden for. Hvis du ikke selv magter opgaven så er det så heldigt at du kan ringe eller skrive til dem.

Die_Happy skrev d. 05-04-2017 07:07:33


Der vil jeg godt sige at den er slem fra ACERs side af, og en række danske butikker..

Produktet hedder 100% samme navn, modelnummeret hedder UM.HG0EE.001 og UM.HG0EE.A01

Bemærk her:
http://www.pricerunner.dk/pl/2...

Der skriver pricerunner:
Acer XG270HU (UM.HG0EE.001)

Trykker du på computersalg:
https://www.computersalg.dk/i/...

Det er ikke fint gjort.... Det er fandeme at læse det med småt, jeg skrev mail til CDON inden at jeg købte skærmen af samme grund, og lad mig sige det mildt, Acer (eller JADE på hovedet 🤣 ) hjemmeside er bund elendig, den beskriver nemlig ikke begge produkter...

Så ærligt, den er lidt strid at smide i hovedet på forbrugeren IMO


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
05-04-2017 19:51:21
Svar/Indlæg:
186/10
#43 ja der skal jo minimum to til tango.. så vil da godt gå med til at sige at det til dels er min skyld.

Men personen der har bestilt varen, og computersalgs mangel på info er da også en del af problemet, og at pricerunner henviser til en 60 hz skærm når man specifikt søger på en 144hz model, eller søger på 144hz!

Hvis f.eks. du finder en trøje på nettet du godt kunne tænke dig, og så sender et link til modellen til din kæreste/familiemedlem/ven, og siger bestil denne model. Er du så inkompetent fordi personen bestiller den forkerte ting/størrelse til dig?

"Du kan fortsætte med at kalde folk herinde alt muligt, men du graver bare et dybere hul for dig selv" - lagde du ikke lige ud med at kalde en svært hjerneskadet mand for inkompetent.. pga jeg har fået en forkert vare som jeg ikke selv har bestilt?


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
05-04-2017 20:29:09
Svar/Indlæg:
186/10
#45 kunne da godt være de fortjener en chance så 🙂

#46 dejligt at se en der er lidt menneskelig, og kan se at det ikke KUN er min fejl 😲 .

Endte forresten med sådan en her istedet.. http://www.pricerunner.dk/pl/2... , leveret på et døgn fra webhallen, og da jeg bestilte den fik jeg en mail hvor der stod:

"Hvis følgende oplysninger er forkerte, bedes du kontakte os:

AOC AGON AG241QX / 24" / 1440p / VGA,DVI,HDMIx2,DP / 144hz / 1ms / Freesync / Justerbar / VESA" .. det er proffessionelt ud over alle grænser syns jeg. Så ved man hvad man modtager :yes:


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af JohnnyGogo d. 05-04-2017 20:30:01.


JohnnyGogo
 
Newbie
Tilføjet:
06-04-2017 11:50:51
Svar/Indlæg:
186/10
#44 ja der er sikkert en masse mellemled der ligger, og bare får deres varer fra tyskland. Men det er jo rimelig dårlig forretning når alle EU lande der omsætter for x antal mio skal betale moms i det lander de sender til - ergo er der nok ikke de store besparelser når man handler engros i at bestille sine varer dernede fra.. til gengæld er ventetiden nok kortere end hvis man bestiller direkte fra producenterne

Det firma jeg snakker om handler _KUN_ direkte med producenterne i asien, og flere af de store danske sider/butikker har deres lager ude på deres lager.

Og ja selvfølgelig kan fejl ske.. men hvis du havde fulgt med i tråden ville du også vide at det ikke er fejlen der er mit phreakin' problem.. for det kan ske for ALLE hjemmesider lige til mytrendyphone, til komplett ja. Det var kundeservices teenagesmarte attitude omkring hele situationen der pissede mig af


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af JohnnyGogo d. 06-04-2017 11:52:08.