#0 det er det samme BJ-trading gør, hvilket er grunden til jeg ikke handler hos dem mere. Og så har jeg også flere gode erfaringer hos dem end så mange andre
#26 arbejder du for dem, eller deler du bare IQ med dem? - eftersom du giver mig samme svar som dem, dog formuleret en anelse længere.
Bortset fra det arbejder min far for den største indkøber af elektronik i hele europa, så ved alt om deres "fjernlagere". CS må da stadig tage ansvar når de ikke kan leve op til deres annoncerede leveringstider.. alt andet er da totalt amatøragtigt. Og er da en stensikker måde at sørge for folk aldrig vender tilbage igen
Mit "store" problem er jo ikke ventetiden i sig selv.. det er uærligheden omkring ventetiden, og lagerstatus der generede mig. Og kundeservices totale ligegyldighed omkring det gjorde det ikke ligefrem bedre! Der jo _SÅ_ mange ting de kunne have sagt der ville have givet mig en HELT anderledes oplevelse af situationen.. f.eks. : "det beklager vi, jeg går videre med det til vores it/reklameafdeling", eller bare "det beklager vi" - ALT ANDET END "hvis du er utilfreds kan du stadig nå at annullere den"
#27 ja lige præcis.. de er også blacklistet herfra. Fremover holder jeg mig til komplett, og proshop - og fars arbejde 🙂
#29 slet ingen dum idé.. trustpilot er også blevet ulækkert. Man skal have et ref nr fra det firma man vil anmelde, for overhoved at måtte lave en annonce derinde. Og hvis man udtrykker sig om andre erfaringer end den specifikke som ref nr gælder til kan de få slettet ens kommentarer
#35 Arh den er sgu 100% din egen fejl. Din egen inkompetence kan du ikke give andre skylden for. Hvis du ikke selv magter opgaven så er det så heldigt at du kan ringe eller skrive til dem.