Som service teknikker hos en af de større leverandører, kan jeg desværre ikke anbefale Føniks. Hos os er Føniks et skældsord, da de gang på gang viser sig inkompetente, og lover kunderne noget som dem som står bagved ikke kan leve op til 😴
Proshop bestil og hent, nemmere bliver det ikke hvis man er lidt utålmodig 😉 Har ikke haft problemer med reklamationer, de par gange det har været nødvendigt, ud af ca. 60+ handler igennem tiden. Siden shg.dk dagene 😉
#0 jeg har kun stiftet bekendtskab med compumail én gang, og det gik ret fint. Proshop er det nogen tid siden, måske år, at jeg sidst købte noget hos dem
proshop, jeg kan osse anbefale https://www.highflow.nl/ hvis det gælder vandkøling stort udvalg og de svare på mails samme dag selv hvis de er sendt kl 20. og hurtig levering
Jeg kan fint anbefale proshop, komplett, samt compumail, altid haft gode handler med de 3 sites, har også pt god erfarring med webhallen. Har dog kun negativt at sige omkring fc-computer(foenix) i århus, magen til luskede og uprofessionel butik skal man imo lede længe efter.
Har nu aldrig haft problemer med føniks,men jeg har også kun tjekket deres side ,set om det er på lager og afhentet,syntes altid jeg har fået en god betjening.