har købt et kabinet her på siden af en bruger som,
har overført beløbet via mobilepay til ham
undersøgt telefonnummer og det passer med hans oplysninger, skrevet til ham en del gange uden at få svar og kan se at han har været aktiv på siden en del gange siden, men han svarer ikke på mine beskeder..
hvad gør man lige????
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af jurgensen d. 02-04-2017 17:03:45.
ja jeg ved det godt men har skrevet til ham mange gange og kan se at han har været her på siden en del gange i weekenden det mindste man kan gøre er da at svarer på beskeder
Slap nu af. Hvis han har feks Chrome tæller det at den opdaterer thumbnail som et login på siden. Jeg ville da heller ikke gide svare dig hvis du spammede konstant.
#15. Det var een af grundende til at jeg skrev mit indlæg. 🤣
Man må da lige give folk en chance, hvem ved hvad de går og laver i weekenden. De fleste mennesker har jo en masse aftaler, eller andet der lige tager tiden.
jeg har hørt fra sælger på til flere gange efter at jeg havde jeg havde købt kabinettet, dog efter at jeg overførte pengene fik jeg intet svar fra ham i flere dage, nok derfor jeg lavede det indlæg. kan jo kun henvise til andre som i den seneste tid er blevet snydt herinde..
har her til aften fået en sms om at kabinettet er sendt, så nu må vi jo se om det dukker op...