Tv til computeren = intet signal

Diverse d.  06. april. 2017, skrevet af baloo79
Vist: 733 gange.

baloo79

Overclocker
Tilføjet:
06-04-2017 09:14:13
Svar/Indlæg:
17/1
alle sammen..

Jeg har i lang tid siden kørt med min Dell 144hz skærm sat til dp port og min Philips 60hz sat til dvi stik og så mit tv sat til via HDMI og kørt med udvidet skrivebord og det har bare virket perfekt når jeg skulle se film fra computeren...

Nu er der så opstået det problem at når det hele er sat til ganske som beskrevet ovenfor så kommer der billede på dell og Philips skærmene og jeg kan finde fjernsynet i skærm indstillinger og i lyd indstillinger men fjernsynet skriver intet signal... Jeg køre med win10 og alle drivere er opdaterede... prøvede så med min datters acer predator bærbar der også køre win10 og med samme resultat... fandt så en ældre bærbar med win7 på og satte til via samme HDMI kabel som brugt i de andre maskiner og den startede med det samme uden nogen problemer...

Er der nogen andre der har samme problem... har også prøvet og starte maskinen kun med tv sat til og det virkede heller ikke....

Håber der er nogen der kan hjælpe mig... god dag alle sammen 🙂
ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2017 20:24:18
Svar/Indlæg:
3799/43
Har du prøvet med et andet hdmi kabel? Det kunne måske være at kablet har en dårlig forbindelse, eller at en ledning er knækket inde i selve kablet.

baloo79

Overclocker
Tilføjet:
07-04-2017 13:53:20
Svar/Indlæg:
17/1
jeg har prøvet andet kabel med samme resultat.. og jeg har brugt det gamle kabel sammen med en bærbar og det virker perfekt.. 😕

yupper

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2017 10:35:47
Svar/Indlæg:
1349/11
hvilket grafikkort og drivere bruger du?

baloo79

Overclocker
Tilføjet:
08-04-2017 15:45:41
Svar/Indlæg:
17/1
lille update...har nu haft min makkers maskine sat til med samme skærme og kabler han køre med en 4690k og et R9 390 og det startede op med det samme... satte mit 980 ti over i hans maskine og der kom så godt nok billede men faverne var most totalt sammen... såå det tyder på der er noget med mit kort men har lige fået det retur fra komplett og de kunne ikke finde nogen fejl på det... :no: