Hah den tørre paste der vandt ikke over Cocio alligevel, jeg prøvede lige forfra ved at bruge en minimal mængde paste og varme IHS op før det kom på igen, med noget mere tryk den her gang, samt blev varmet en tur efter Cpu var sat i, uden køleren, og køleren/montering fik ca samme tur/opvarming under montering 🤣
Den virker til at have lagt sig på en 59-60c Tcase og cores rammer max 65c ved linpack, fanspeed er fixed på 60%, så det er meget pænt.
Men mest bemærkningsværdigt er nok at den ligger virkelig stabilt i temps nu her, hverken Tcase eller cores rør sig ret meget, og i idle/windows opstart rør de sig ikke en grad uanset om VID hopper op på max, det er bare 38c/41c/43c rent for hhv Tcase/Core0/Core1 😛
Single cores ? 🙂 alle dual core P4 er netop ikke true dual-cores, så dem virker det trick nok næppe på uden noget crapper ud 😛
Ja jeg skulle nok bare have beholdt min 3570K og have delidded den, men jeg må indrømme at jeg klart er mere tilfreds med de 4 extra tråde over PCI-E 3.0 til enhver tid 😀