dette bekraefter ogsaa hvad jeg hele tiden har sagt om SMT/hyperthreading. Samt min Ryzen boost jeg arbejde paa men ikke fik nogle test resulatter tilbage paa.
#7 Jeg kunne ikke faa den ind paa mit i7 system. me ndet skal netm sige at mit system er lidt butchered mht til power plans pga experimentering.
en af tingen er at den vist retter core parking tilbage til win7 metoden (hver anden logisk core). hvilket er en fordel fremfor win10 metoden ( par af logiske cores aka fysisk core).
Som side kommentaer kan det sgies at PRoject MERcury jo pt i beta udgaven giver mulighed for at slaa core parkinge fra OG automatisk slaa SMT fra/til i dit spil alt efter om det gavner eller ej.
smaa test i gaar aftes/nat viste en fremgang i min fps paa unigiven heaven ( var dog mest GPU flaskehalset)
Hvis min teorie er korrekt hvilket det ser ud til nar AMD skifter fra Win10 til Win7 core parkinger. saa skulle det gerne give ryzen ejer lidt forbederinger i spil
Men hvis man OC'er sin ryzen har man/jeg slået alt energispare fra Anyway og har for længst sat den til performance i windåse. Så hvad kan jeg få ud af deres nye pakke?
#6 formodentligt ingenting. men du vil kunne faa omkring 6% elelr op til 14% forbedre cpu ydelse med Project mercury's automatisk SMT funktione. 😉 Dette gaelder dog baade for Intel og AMD cpu'er med SMT