Jeg forudbestilte Samsung Dex Station som en af de første hos komplett.dk. Den er ikke afsendt endnu og nu kan jeg se at prisen er sat ned fra 1399 til 999. Så nu gider jeg selvfølgelig ikke betale 1399 for den jeg har bestilt. Nogle som ved hvordan og hvorledes? Jeg skrev endda til komplett på forhånd for at høre om det var faste priser hvor de svarede ja...
Plus det ikke var det eneste i min ordre så tænkte der måtte være nogle som havde prøvet noget lignende. Men jeg må kontakte dem imorgen og så må de bare ændre prisen alt andet ville være hul i hovedet.
Plus det ikke var det eneste i min ordre så tænkte der måtte være nogle som havde prøvet noget lignende. Men jeg må kontakte dem imorgen og så må de bare ændre prisen alt andet ville være hul i hovedet.
Hej Peter.
Ring til dem asap når de åbner, så de kan kigge på det med det samme, der plejer ikke være problemer med sådan noget hos komplett.dk 🙂
Super det lyder sgu godt jeg kontakter dem imorgen når de åbner 🙂 for syntes da ikke det ville være fair hvis jeg skal vente over en måned ekstra fordi de lige pludselig sætter prisen ned.