Cocio kan normalt godt lide romaner, din er bare meget indirekte og dermed ikke skide fyldesgørende ifh til hvad/Hvem det rent faktisk handler om...
Anyways, du vil altid komme længere med at henvende dig direkte til en fra Crew/Via Anmeld funktionen, og det syntes jeg også at du skal gøre nu her ved at sende mig en PM, om hvad den her tråd helt konkret omhandler, og gerne med links til evt eksempler 🙂
Prisvuderinger høre til i vuderingstråde, kan folk ikke finde ud af det, så anmelder man skidtet også fixer crew det, eller sådan burde det være...
Desværre lader flere stå til fremfor at anmelde tosserne, der netop ikke rigtig vil forstå at det ikke er deres ret at prisvudere/nedvudere alting bare fordi de vil have en billig vare/køre krejler-showet eller what-ever, så vi som Crew, kan ikke kan gøre meget mere aktivt når det ikke anmeldes ret tit.
Jeg holder lidt øje og skriver divs nicks ned nu og da selv, i og med jeg personligt altid har syntes vi har et godt brugtmarked forum herinde, så har den forumdel altid haft lidt mere af mit fokus, selv nu her kan man vel godt sige jeg holder øje med de mest nederen kjelere allerede, omend ikke nær som aktivt som tidligere 😀 ❤