Mus/tastatur til arbejde

Diverse d.  12. april. 2017, skrevet af sesam
Vist: 834 gange.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2017 20:48:18
Svar/Indlæg:
2516/381
Mangler ny mus og tastatur på arbejde..

Ved bare ikke hvad det skal være for noget, da der er så mange muligheder.

Mus gerne trådløs men ikke et krav. skal have knapper til gerne have knapper til frem og tilbage, når man er på nettet, som minimum tilbage knap.
Skal kunne køre på et skrivebord uden mussemåtte, uden problemer.
Lige har jeg købt en trådløs i biltema, men køre dårligt, og har meget dårlig rækkevide.

Tastatur, skal der som ikke være så meget ud over det normale.
Vol. skal den have, evt mail knap, evt knap til lommeregner. ellers ikke nogen krav.behøver heller ikke være trådløs.

Pris gerne i den lave ende, da det er af egen lomme, da jeg ikke kan leve med det jeg har tilrådighed.

Så håber i andre har nogle forslag i denne jungle 😲
Ridderlykke

Overclocker
Tilføjet:
12-04-2017 21:27:18
Svar/Indlæg:
305/11
Ville råde dig til at vælge musen MX master fra Logitech billigst på nettet til 549,- Darkfield laser teknologi som kan kører på selv glas overflader

tastatur ville jeg vælge personligt Logitech K740 Illuminated super lækkert med lys i tastatur og genvejs taster som du ønsker 525,- billigst på nettet så nej ikke lige de billigste produkter men lever op til det du spørger efter 😎

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2017 21:35:32
Svar/Indlæg:
2516/381

Ville råde dig til at vælge musen MX master fra Logitech billigst på nettet til 549,- Darkfield laser teknologi som kan kører på selv glas overflader

tastatur ville jeg vælge personligt Logitech K740 Illuminated super lækkert med lys i tastatur og genvejs taster som du ønsker 525,- billigst på nettet så nej ikke lige de billigste produkter men lever op til det du spørger efter 😎

Ridderlykke skrev d. 12-04-2017 21:27:18

Musen kunne jeg måske godt fide på at bruge de penge på, ser lækker ud.. Så ville nok ende her hjemme som ny mus, også den gamle med på arbejde. 😛
Har logitech mx performance hjemme, så en opgradering af den kunne jo være lige til højre benet.. kendte faktisk ikke den MX Master.

Tastatur, ser også lækkert ud, men syntes den er lige høj nok i prisen.

Ridderlykke

Overclocker
Tilføjet:
12-04-2017 21:46:28
Svar/Indlæg:
305/11
Så prøv og kigge på dette 😲

http://www.logitech.com/da-dk/...

yupper

Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2017 22:20:48
Svar/Indlæg:
1349/11
k270 er superlækkert tastatur til pengene, særlig hvis man godt kan lide lidt høje taster, købte det til min administrerende direktør og hun er ikke til at drive ud af kontoret 😀 😀 😀

ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2017 23:26:44
Svar/Indlæg:
3799/43
Tag ud til din nærmeste hw pusher, og prøv diverse produkter før du køber noget.

Hvis at du skal sidde og benytte din mus og tastatur i 7-8timer, så kan du ligeså godt prøve hvordan det ligger i hånden. I stedet for at købe et produkt, i håb om at det vil passe til dig.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2017 19:59:21
Svar/Indlæg:
2516/381
Tænkte på.. kan man nu om dage købe et tastatur, med dansk layout, og ikke det der nordiske med røde og grønne bogstaver??

Kan se det K270 er ikke i ren dansk, men sådan er det generelt, syntes jeg, eller er jeg forkert på den?