corsair hd120 all the way!!!! er gået fra aerocool DS til corsair hd120, og ser mig ikke tilbage!
DS fans som jeg ellers var glade for, yder en dårligere ved samme "støj" i forhold til hd120, og så får man os RGB LED!!! det er jo det rene WIN WIN!!!
"Jeg er noget forvirret over de blæsere i anbefaler for at være ærlig, de er jo mega dårlige?"
#8 jamen selv tak for hjælpen? Syns du selv det er mærkeligt at en 1200 rpm blæser kan rykke mere luft end en 1000 rpm?
2/3 blæsere jeg har linket er mere stille, billigere, og rykker rimelig tæt på samme mængde luft når man tænker på at ALLE blæsere jo ikke er 1200 rpm, ligesom den ækle brækfarvede noctua du linker til.
Bortset fra det har du prøvet nogle af de nævnte blæsere, eller gør du dig bare klog ud fra hvad du kan læse på nettet?
Har som nævnt i tråden i et fuldt sæt noctua(4 x redux 1200 140mm + 1 x redux 1200 120mm) - og i forhold til hvis jeg f.eks. har Aerocool ds i, vil jeg sige at noctua er kun for folk der ikke ved bedre - de påvirker slet ikke temps på samme måde som aerocool ds, på trods af de larmer MARKANT mere. Ville gætte på det er fordi de bare er plastik, i modsætning til de 3 modeller jeg linkede til dig..