har selv et saphire 480 8gb, men det er med standard køleren, altså så stock som muligt, så ved sgu ikke om jeg kan/tør, or det kan sgu nok ikke klare de højere frekvenser, og har slet ikke OC det endnu.
Moderator
Tilføjet: 19-04-2017 20:24:23
Svar/Indlæg:
589/101
Nu kan jeg læse mig til, at det ikke skulle være noget 'problem' på dual-bios kort, da man altid har et bios derfungerer.. Men hvad med dem med kun ét bios, kan man ikke bare smide gammelt bios overpå igen? Har aldrig roddet med den slags ting, men det kunne da være sjovt at prøve. Mit Asus Strix RX470 burde have køling nok tænker jeg. 😀
Det kan godt lade sig gøre at redde et kort som har en ødelagt bios, er dog lidt mere besværligt, og kræver man har et extra grafik kort liggende + 2 PCI slot i bundkortet :yes:
Har reddet et par AMD kort ved det.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NicklasAPJ d. 19-04-2017 22:44:38.
Moderator
Tilføjet: 20-04-2017 16:56:05
Svar/Indlæg:
589/101
Det kommer så ikke til at ske kan jeg høre. 😀 Har kun ét grafikkort på hånden, men når jeg flytter her en gang i juni, så kunne det godt være, at jeg kunne låne et af en ven, hvis det gik helt galt. :)
Moderator
Tilføjet: 20-04-2017 22:16:46
Svar/Indlæg:
4983/48
Dt kan godt være mig der er for bekendt med nibitor fra tidligere, men jeg tænker why bother at all, hvis ikke for at ændre andet end clocks ? 😛 Det kan man trods alt med software og uden risiko-ish
Der kan jo ikke være sket meget andet end ændring af clocks/fan profil i den bios, ellers virkede den slet ikke på de gamle kort jo 🙂