Diablo II - Trip

Spil d.  22. april. 2017, skrevet af LeaKim
Vist: 1667 gange.

LeaKim
 
Superbruger
Tilføjet:
22-04-2017 08:35:44
Svar/Indlæg:
40/7
Vildeste non hostile run jeg jeg nogensinde har set. Har faktisk siddet hele natten og trippet det.

Hvis du ligesom jeg kan sige at du har spillet Diablo II i mindst 1000 timer og være stolt over det, så er det her et must see.

Den her gut løber Diablo II igennem uden at angribe en eneste gang.

Så har du lige 8 timer til rådighed Check den ud:

https://www.youtube.com/watch?...
Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
22-04-2017 11:41:07
Svar/Indlæg:
1442/81
Må man se den to gange? Altså, hvis man nu ikke får det hele med første gang.


NicklasAPJ
 
Skribent
Tilføjet:
22-04-2017 15:44:25
Svar/Indlæg:
1893/88
Han udnytter bare "Thorns" Damage, derfor kan dette lade sig gøre uden at han behøver at angribe, da de tager skade når de angriber ham..


LeaKim
 
Superbruger
Tilføjet:
22-04-2017 19:23:27
Svar/Indlæg:
40/7
#1 Det må du spørge din far eller mor om 😛
( Konen skal nok også lige godkende 😉 )

#2 Samt at han også "bare" bruger andre passive skills såsom Nova Shield, Chilling Armor og Shiver armor.

Jeg er mest facineret over hvordan han har planlagt sine Level Up´s, og udsøger sine drops som han gør.

Havde jeg oceaner af tid havde jeg selv kastet mig ud i at prøve ! 😲


NicklasAPJ
 
Skribent
Tilføjet:
22-04-2017 22:39:41
Svar/Indlæg:
1893/88
#3 Yep, ofc.

De ser lidt borken ud :yes:

Men han skal i hvert fald undersøge tingede en del.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NicklasAPJ d. 22-04-2017 22:39:59.


Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
23-04-2017 11:18:28
Svar/Indlæg:
1442/81
#3 Lol - Det er nu længe siden de blev lagt i jorden og konen skal da vitterligt ikke "spørges om lov" Så tror jeg man har fundet en forkert partner.

... Men for hulen da! Har du siddet og gloet på en der spiller i OTTE timer? Og jeg som troede alt gik hurtigere i dag. Jeg husker tydeligt at speedruns var det helt store for 20-25 år siden.

Qt. "Havde jeg oceaner af tid havde jeg selv kastet mig ud i at prøve"

DU har brugt 1000 (TUSINDE) timer på et spil og oveni hatten bruger du tid på at se andre spiller det. Hvordan kan du ikke have oceaner af tid? Kom i gang for hulen da! 😛 🙂


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2017 15:57:00
Svar/Indlæg:
4217/223
jeg har oceaner af tid, men kan stadig ikke finde ud af spil som diablo, og jeg gider heller ikke sætte mig ind i det. For mig er det bare endnu et hack'n slash spil, der til tider kan være sjovt, og for at prøve noget andet.

Når det så er sagt, så skippede jeg det meste af videoen. Gider virkelig ikke at sidde og glo på at en anden har kørt et spil igennem på ~8 timer


LeaKim
 
Superbruger
Tilføjet:
23-04-2017 23:26:53
Svar/Indlæg:
40/7
#5 Nåh jah .... Men jeg var jo nødt til at se hans taktik før at jeg selv kunne kaste mig ud i det.
Kunne have "spolet", men så ville jeg jo gå glip af noget.

For eksempel det vidunderlige øjeblik i Hell hvor det går op for ham at han har glemt at fylde Town portals op. 🤣
( Prøvet at finde tidspunktet igen, men opgav ... Må indrømme at jeg ikke gider at se hele videoen igen. )

Jamen jeg var nok lidt en Diablo junkie som teenager, og så igen for 6 år siden da min daværende kæreste også selv havde spillet DII, og ville introducere det for hendes børn.
Så tog vi da lige omkring 1000 timer mere vil jeg tro 😴

#6 Haha .... Kan ikke bebrejde dig. Man skal nok være lidt skørt skruet sammen for at gide det.

Men så fik vi da slået fast at du så ikke dukker op hvis jeg får Planetariet til at vise den specielt for hwt brugere ? 🤡