Jeg startede i sin tid med et MSI-bundkort, det var ret lækkert, ikke til at OC'e ordenttligt på, men det virkede når man lærte alle fagudtrykkende at kende :P (Udemærket Control-center de havde kørende)
Så fik jeg et Asus Maximus formula: Bedste bundkort til dato! Jeg er dog gentagende gange blevet skuffet over Asus' manglede opdattteringer på programmer og lign, men kunne da formå at installere nyere software end "tilladt" hvilket resulterede i et fantastisk, og stabilt OC, med en computer der sagde INGENTING grundet deres uovertrufne automatiske Fan-speed-kontrol.
Og nu med Auros: Det er et super lækkert bundkort, utroligt stabilt (Har kun benyttet mig af det i et par dage :P ) Men jeg må sige deres software er knapt så imponerende, måske med anelse til halvforvirrende og oversimpelt på samme tid :P
Bios er nogle gange ret besværlig at komme ind i, da den somregel booter, uden at tænde for Keyboard, og så samtidigt bare passerer direkte videre til Win uden at tænde skærm eller lign inden :P
Bios er også rodet, uden system og simpelthed, men når man lærer hvor de ting man skal bruge er, bliver det nemmere :)
Tilgengæld var deres In-Windows-Oc-tool ekstremt virksomt og effektivt, ting bliver justeret promte og med mærkbar effekt..
Dog er det jo så det der resultere i det underlige overforbrug på CPU, så det er røget ud :P
Men jah, nu må jeg se hvordan det hele forløber sig :P
Indtil videre er jeg tilfreds med performance, skal bare lige havde fundet mig vej uden om de tunge add-ware ting de mener man skal bruge :P
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Oli2412 d. 24-04-2017 22:27:49.