Overclocker
Tilføjet:
23-04-2017 15:11:11
Svar/Indlæg:
51/7
Hej.
Jeg står og skal flytte og har derfor besluttet at jeg denne gang tømmer ud i alt mit hardware.
Det er noget blandet rod, så jeg tænker at finde et site, og så sætte det hele til salg der. Der er en server, en del server hardware (ram,sas diske,xeon,etc), så har jeg 3 desktop (virker fuld ud. 2 af dem. med gfx 960 i den ene og gfx 970 i den anden), så er der en del 2 TB SATA harddiske, lidt 3 TB, og vist nok lidt 4 TB diske. Så er der blandet ssd diske. lidt skærme, og keyboard,mus,webcams. samt lidt laptops. (lenovo x250 og lenovo t550)... og så hvad jeg ellers måtte finde af hardware rundt omkring (lidt poe switche, raid controllere) - så fik jeg også lige øje på lidt mobil telefoner...
som i kan se så er det en del rodet... og for at gøre det lidt nemmere for mig selv, ville det være fedt med et site hvor det giver mening, og hvor det er muligt at smide alt op, rimilig nemt...
for 4-5 år siden, gjorde jeg det samme, og det var på qxl... dog endte det med at koste mig nogle 1000, da jeg ikke helt havde læs om QXL's handle måde...