Enten så er du forvirrende, ellers så er det fordi at jeg har taget en sovepille.
Personligt så forstår jeg ikke, hvorfor at du vil benytte en langsom crucial mx 300 og ofte en m.2 port på den.
Du har et bundkort med z170 chipsæt der yder 32gbit/s, men vælger at købe en m.2 disk der ikke er hurtigere end en Samsung 840 - 850evo. Hvorfor spare du ikke de sidste penge op og køber en Samsung 960evo til din hurtigere m.2 port?
Selvfølgelig så loader du dine spil lidt hurtigere, ved at flytte dine spil over på en anden disk.
Men jeg tænker bare at når et spil kommer over 70GB, så må det da være en del data der skal loades og der er en Samsung 960 evo meget hurtigere.
Jeg har kun en 10Gbit/s m.2 port og en pci Express port, jeg ville ikke ofre mit grafikkort eller min m.2 port på en harddisk der er langsommere end den Samsung 850evo som jeg ejer.
Modsat så vil jeg ikke få en skid ud af en Samsung 960 da min m.2 port er langsom.
Så derfor har jeg det svært ved at se hvorfor du vil sætte en så langsom curcial m.2 disk ind i sådan et hurtigt bundkort.
For i sidste ende så er forskellen på din Samsung 840 og din curcial så lille, at du knap nok ville ligge mærke til forskellen.
Det link som du selv poster viser jo at din Samsung er lidt hurtigere, på trods at den er ældre.