Optane er og bliver tidsspild med mindre du står og skal lave et super budget build, men af nyeste skuffe, og vil ha plads + hastighed kontra den lidt dyere SSD løsning i nogle få tilfælde.
#0 i må meget gerne høre AMD om de forventer at gå over til DDR5(nye AM4 boards) inden for deres (suported) product period, på deres RYZEN.
Jeg kunne forestille mig en god forbedring hvis de bringer Fabric speed up på Ryzen, men om dette vil kræve en forøgelse af ramspeed der er umulig med DDR4, er jo svært for os consumers at spå om, så enhver information om dette ville være skønt, (specielt med henblik i om man bør give den gas med sit nuværende system, eller holde lidt igen med ram indkøb i disse dyre ram tider).
Dernæst kunne mere omkring Nvidia og deres GTX2xxx/3xxx være rart, jeg står og vil forsøge at planlægge i forhold til næste gpu upgrade, og derfor giver det mening at få så meget information som muligt, så tidligt som muligt, i forhold til om rygterne er korrekte omkring GTX2000 series bliver (refresh/rebrands) med kun små clock justeringer, eller om deres 2k eller 3k series bliver nye arkitechtures eller nye lavere fabric nanometer dies.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 25-04-2017 10:55:53.