det er deres mellem serie kan jeg se , de plejer og være gode nok , bare ikke deres uber paneler og mangler måske nogle af de nyeste fetures , vis man er i den klasse plejer 6 serien og være et sikkert køb
Prøv flatpanels.dk, de plejer at liste alle specs osv omkring alle modeller, mener også hele 2016 serien står derinde.
Så vidt jeg husker Specs.
6 eller 8 Bit VA panel uden Quantum dots (kantbelyst uden zone styrring).
100hz (muligvis 60 eller 120) men i ægte hertz.
Full HD + 4K nativ understøttelse.
HDMI 2.0 (1-4 HDMI´s, mener de alle er HDMI2.0)(med HDCP 2.0 eller 2.2).
SUHD motor (Cpu/chipset understøttelse) (læs indmad understøtter men panellet gør slet ikke)
Højtalerne er sikkert de samme som jeg har i mit ks7005, så de er absolut ikke noget at skrive hjem om.(går an til nød).
Ellers kan jeg varmt anbefale LG's 65" 4K til 7.777 kr.: https://www.wupti.com/produkte...
Flot billede og god pris.
vi har også Sony og det lever fuldt op til de forventninger vi har til et godt fjernsyn, er dog et alm 55 tommer 4k uhd 🙂
#7 Hvorfor skulle den ikke være rigtig 4K? Tænker at du det med at der vist er nogle hvide pixels blandet ind i billedet?
Et 65" 4K til kun 6666 kr. er virkelig billigt. Med en 4K kilde på står billedet virkelig flot. Jeg har intet at brokke mig over.
Men der er selvfølgelig masser folk derude, som skal have det bedste af det bedste OLED 4K TV.. til at se TV-avisen på. Fred være med det :)